پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۳۷۷
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳
دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر گفت: کیفرخواست پرونده مربوط به فساد مالی فرمانده سابق یگان حفاظت اداره بندر برای رسیدگی به دادگاه ارسال شده است.

شعارسال: فاخر باوی با اشاره به انتشار اخباری در خصوص دستگیری فرمانده گارد بنادر خرمشهر، اظهار کرد: این پرونده اواخر سال گذشته تشکیل شده و پس از بازداشت متهم اصلی به اتهام دریافت رشوه و سایر متهمان مرتبط با موضوع، پرونده مذکور در دست رسیدگی است.

ارسال پرونده فسادمالی فرمانده سابق یگان حفاظت بندرخرمشهر به دادگاه

وی ادامه داد: ماه گذشته نیز سه نفر از کارکنان گمرک خرمشهر شاغل در شلمچه به اتهام ارتشاء و تحصیل مال از طریق نامشروع بازداشت شدند که این پرونده در مرحله تحقیقات و در یکی از شعب بازپرسی دادسرای خرمشهر مفتوح است.

دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر گفت: تیرماه امسال پیرو دریافت گزارشی از سربازان گمنام امام زمان (عج) مبنی بر وجود شبکه ارتشاء در گمرک خرمشهر شاغل در شلمچه، دستور قضائی برای انجام تحقیقات لازم در خصوص موضوع شناسایی متهمین و کشف اموال ناشی از ارتشاء صادر که در این راستا متهمان این شبکه شناسایی و بازداشت شدند.

باوی با هشدار مجدد به متخلفان در دستگاه‌های اداری خوزستان، گفت: دستگاه قضائی در برخورد با تخلفات و تضییع حقوق بیت‌المال مصمم است و در چارچوب قانون و قاطعانه با مفسدان اقتصادی برخورد می‌کند.

وی از مدیران دستگاه‌های اداری خواست تا با نظارت بر مجموعه‌های تحت امر خود را افزایش دهند و مانع از وقوع تخلفات و جرایم به شکل خرد و سازمان‌یافته در مجموعه کاری خود شوند.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 26مرداد1402، کدخبر: 5863805، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین