پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۷۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۷
سعید جلالی قدیری بیان کرد: طبق اعلام ستاد مبارزه با قاچاق کالا، اجرای طرح مقابله با قاچاق پوشاک موجب کاهش ۲ میلیارد دلاری قاچاق این گروه کالا‌یی شده است. ولی مشاهدات میدانی این ادعا را تایید نمی‌کند.

شعار سال:سعید جلالی قدیری، دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک اظهار داشت: آمار قاچاق پوشاک اعلام شده از سمت ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال ۹۷، به میزان ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار بوده است.
 
وی بیان کرد: طبق اعلام ستاد مبارزه با قاچاق کالا، اجرای طرح مقابله با قاچاق پوشاک موجب کاهش ۲ میلیارد دلاری قاچاق این گروه کالا‌یی شده است. ولی مشاهدات میدانی این ادعا را تایید نمی‌کند. چرا که هنوز هم حجم قابل توجهی از برند‌‎های قاچاق در بازار حضور داشته و بسیاری از متخلفان، مجدداً فعالیت خود را در مراکز خرید آغاز کرده‌اند.
 
دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک گفت: بسیاری از کالا‌های استوک و ارزان قیمت به بازار ایران وارد می‌شوند. این دسته از پوشاک به دلیل ایرادات مختلف در سایز، طرح، دوخت و غیره بسیار ارزان قیمت هستند. به همین دلیل هیچ تولیدکننده قانونی پوشاک نمی‌‎تواند با این دسته از محصولات رقابت کند.

تعداد بازدید : 3

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری نوداقتصادی  ، تاریخ انتشار:  5 اسفند 1400، کدخبر: 2146753،www.90eghtesadi.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
0
0
پس این آمارها از کجا میاد؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
0
0
حتی تو دادن آمار هم هماهنگی وجود نداره!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین