پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۷۷۲
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
با توجه به حمله گسترده روسیه به اوکراین و عدم توان حمایت اعضای ناتو از اوکراین بنظر می رسد که به منظور افزایش هزینه حضور روس ها در اوکراین ، غرب اقدام به دنباله گیری سناریوی قربانی کردن(کشتن زلنسکی) و گذاشتن مسئولیت کار بر عهده روس ها نماید. برخی از تحلیل گران مرگ زلنسکی را گزینه ای کاملا قابل حدس در برآیند بازی سیاسی - نظامی حاضر پیش بینی کرده اند.

شعار سال : «ولودیمیر زلنسکی»، رئیس‌جمهور اوکراین، بشدت دلخوش به حمایت غرب در صورت حمله مستقیم روسیه به اوکراین بود. حمایتی که به دلایل مختلف بی جواب ماند و اسباب گلایه زلنسکی از غرب را فراهم ساخت. او گفته است که پس از صحبت با رهبران غربی مأیوس شدم. من از ۲۷ رهبر اروپایی پرسیدم که آیا اوکراین در ناتو خواهد بود یا خیر. همه می‌ترسند، کسی جواب نمی‌دهد. من کسی را نمی‌بینم که در کنار اوکراین بجنگد. اوکراین تنها مانده است، هیچ‌کس نمی‌خواهد در دفاع از آن بجنگد و ناتو نمی‌خواهد آن را ضمیمه کند و از ارائه تضمین‌های امنیتی می‌ترسد. دشمن من را به عنوان هدف شماره یک و خانواده‌ام را به عنوان هدف شماره دو نامگذاری کرده است. آن‌ها می‌خواهند با از میان برداشتن رئیس دولت، اوکراین را از نظر سیاسی نابود کنند.

تعداد بازدید : 2
با تحلیل این بیانات به راحتی می‌توان دریافت که خود زلنسکی نیز تله سلاخی توسط دشمن و قربانی شدن توسط دوستان را کاملا تحلیل و پیش بینی نموده است.
از طرف دیگر، شواهد برای ارتباط گیری او با پوتین و روسیه، نشان دهنده بن بست راه‌های ارتباطی است. رئیس‌جمهور اوکراین از شهروندان این کشور خواسته آرامش خود را حفظ کنند. او مدعی شده است که تلاش کرده با پوتین تماس تلفنی برقرار کند که ناموفق بوده است.
گمانه زنی ها و احتمالات در خصوص قربانی کردن زلنسکی
بر اساس توضیحات ارایه شده و با توجه به حمله گسترده روسیه به اوکراین و عدم توان حمایت اعضای ناتو از اوکراین بنظر می‌رسد که به منظور افزایش هزینه حضور روس‌ها در اوکراین، غرب اقدام به دنباله گیری سناریوی قربانی کردن (کشتن زلنسکی) و گذاشتن مسئولیت کار بر عهده روس‌ها نماید. برخی از تحلیل گران مرگ زلنسکی را گزینه‌ای کاملا قابل حدس در برآیند بازی سیاسی - نظامی حاضر پیش بینی کرده اند.
گمانه زنی ها و احتمالات در خصوص قربانی کردن زلنسکی
همانگونه که ملاحظه می‌گردد، تسلیم زلنسکی به روس‌ها وی را با آینده‌ای نامعلوم مواجه می‌کند. پناهنده شدن او به کشوری ثالث، باعث سرشکستگی عمری او شده و سبب سقوط اوکراین می‌شود. زنده ماندن او نیز با تهدید دو جانبه دوستان و دشمنان، مواجه است.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین