پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۷۴۱۷۴
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۸
نائب رئیس اتاق اصناف ایران گفت: صاحبان واحد‌های صنفی مکلف هستند کد هوشمند سلامت و تایید واکسیناسیون را از سامانه “ایران من” خود نصب کنند در غیر این صورت با محدودیت مواجه می‌شوند.
شعار سال: جلال الدین محمد شکریه گفت:صاحبان واحد‌های صنفی مکلف هستند بعد از دریافت واکسن کرونا، کد هوشمند (QR Code)، نشان سلامت و تایید واکسیناسیون را از سامانه (ایران من) به نشانی http://asnaf.moi.ir دریافت و آن را در واحد صنفی خود نصب کنند.

به گفته نائب رئیس اتاق اصناف ایران متأسفانه میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به شدت کاهش یافته به طوری که نانوایی‌ها، تالار‌های پذیرایی، رستوران‌ها و پاساژ‌های مسقف در وضعیت نامساعدی قرار دارند و در صورت ادامه این شرایط، دولت مجبور به اعمال محدودیت‌های شدید برای فعالان اقتصادی خواهد شد و اگر اصناف اقدام به نصب کد (QR Code) نکنند احتمال محدودیت در شب عید بگردد.

طبق گفته مجتبایی دبیر کل اتاق اصناف ایران ۸۵ درصد اصناف واکسن تزریق کرده‌اند در طرح هوشمند اسامی افرادی که تست آن‌ها مثبت بوده به اتاق‌های صنفی اعلام می‌شود.

با تغییر رنگ کرونایی در کشور، مرحله سوم طرح مدیریت هوشمند بیماری کووید ۱۹ در اصناف آغاز به کار کرده است.
واحد‌های صنفی جهت جلوگیری از تعطیلی کرونایی چه اقداماتی انجام دهند؟

اقداماتی که تمامی واحد‌های صنفی برای سیاست‌های پیشگیرانه ستاد ملی مقابله با کرونا و عدم تعطیلی گسترده باید انجام دهند، به شرح ذیل است:

۱- تزریق ۳ دوز واکسن کرونا
۲- ثبت نام در سامانه ایران من به نشانی https://asnaf.moi.ir*
۳- اخذ و نصب QR Code در واحد صنفی (در محل قابل رویت برای همگان) *

ضمانت اجرایی این طرح و اقداماتی که بازرسان در صورت عدم اجرای این مصوبه در بازدید از واحد‌های صنفی متخلف اعمال می‌کنند:
مرحله اول: اخطار کتبی پلمب، به واحد‌ها (صنفی و …) که بدون داشتن الزامات طرح و اخذ QR کد از سامانه "ایران من" فعالیت دارند.
مرحله دوم: مسدود کردن پوز بانکی به مدت دو هفته برای واحد‌ها (صنفی و …) ناقض الزامات تعیین شده
مرحله سوم: در صورت عدم رعایت الزامات پلمب به مدت ۳۰ روز


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰، کد خبر: ۸۰۷۵۵۲۲/ yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین