پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۱۴۶
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲
مدیرعامل شستا گفت: افزایش تولید را در دستور کار خود قرار دادیم که بتوانیم بهره‌وری عوامل تولید در شستا را با افزایش تولید بالا ببریم و در نهایت بتوانیم با اجرای ۱۰۰درصدی هم‌افزایی در خانواده شستا منافع خوبی را عاید سهامداران کنیم.

شعار سال:علی رستمی، مدیرعامل شستا گفت: مهم‌ترین برنامه ما توسعه سرمایه‌گذاری‌های شستا است که سال آینده بنا داریم قریب به ۱۰۰میلیارد تومان سرمایه‌گذاری اجرا کنیم که نتایج خیلی خوبی را برای سهامداران محترم فراهم خواهم کرد. علاوه بر این بنا داریم نسبت قیمت تمام‌شده به فروش را در مجموعه شستا ۵درصد کاهش دهیم و ضرب افزایش هزینه‌ها را بگیریم.
 
وی ادامه داد: افزایش تولید را در دستور کار خود قرار دادیم که بتوانیم بهره‌وری عوامل تولید در شستا را با افزایش تولید بالا ببریم و در نهایت بتوانیم با اجرای ۱۰۰درصدی هم‌افزایی در خانواده شستا منافع خوبی را عاید سهامداران کنیم.

به گفته رستمی، قطعا ما نیاز داریم همکارانی در مجموعه مستقر شوند که بتوانند برنامه‌هایی که در شستا طراحی شده را جلو ببرند. گردش مدیریت و نخبگان اتفاق بیافتد و با حضور مدیران جوان و انقلابی و متخصص این کشتی عظیم شستا را بهتر از گذشته حرکت دهد.

مدیرعامل شستا در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد بین شستا و تامین اجتماعی اختلافاتی وجود دارد، توضیح داد: قطعا اختلاف سلیقه در همه نظام‌های مدیریتی وجود دارد؛ اما در شستا و تامین اجتماعی این اختلاف نظر جدی نیست و هماهنگی‌های خوبی بین سازمان تامین اجتماعی و شستا فراهم است. اما انتخاب مدیران مسایلی سخت و پیچیده است که هم زمان می‌برد و هم به دقت زیادی نیازمند است.
 
وی در پایان در خصوص ارزش سهم شستا اظهار داشت: قیمت فعلی سهم شستا در کف قیمتی است و این سهم همچنان ارزنده است. برنامه ما این است که قریب به ۲۰شرکت شستا که عرضه نشده را سال آینده عرضه کنیم و به محض اجازه سازمان بورس عرضه اولیه را آغاز خواهیم کرد.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری گسترش  ، تاریخ انتشار: 23 اسفند 1400، کدخبر: 249871، www.gostaresh.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین