پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۹۸۱
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
انتصابات سازمان تامین اجتماعی را با شاخص‌های انتصاب شایسته تطبیق دهید، صورت‌های مالی شرکت‌های زیر شستا را بررسی بفرمائید، ماموریت‌های برنامه‌ای و اسناد بالادستی را با عملکرد شستا مقایسه کنید، کلیه قرارداد‌های ترک تشریفات را بررسی کنید، کلیه قرارداد‌های بالای ۱۰۰ میلیون تومان به بالا را بیرون بکشید (متوسط و بزرگ) و به افراد شرکت کننده و متمم‌های اضافه شده به قرارداد‌ها توجه کنید و ... باز هم معتقدی که تحقیق و تفحص شستا شائبه باج گیری دارد آقای سید هاشم موسوی؟ به انتصاب خودت و داشتن شرایط تجربی و مهارت اداره تامین اجتماعی اندیشیده ای؟ روز آخرت و سوال و جوابی هم هست. البته حسابرسی در دنیا هم کشکی نبوده و حساب کشی گام دوم انقلاب هم اتفاق خواهد افتاد.
شعار سال: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در واکنش به طرح اخیر مجلس گفت: از تحقیق و تفحص شستا استقبال می‌کنیم تا شفافیت و فسادستیزی برقرار شود.

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به یک رسانه گفت: ما از طرح تحقیق و تفحص شستا کاملا استقبال می‌کنیم. البته تا به امروز مراجعه‌ای از طرف کسانی که موضوع را پیش کشیدند صورت نگرفته است.

موسوی ادامه داد:، اما به دلیل وجود اراده برای مبارزه با فساد و همچنین تقویت شفافیت از طرح تحقیق و تفحص استقبال می‌کنیم.

در تحقیق و تفحص شستا باج نمی‌دهیم!
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد: آماده همکاری با نهاد‌های نظارتی و مجلس هستیم. اما به هیچ عنوان زیر بار فشار و باج‌خواهی نخواهیم رفت.

این مقام مسئول توضیح داد: فشار و باج خواهی در شرایط مختلف و در دوره‌های قبلی وجود داشته است. عمدتا نیز با هدف دخالت در انتصابات اتفاق افتاده، اما در حال حاضر این فشار‌ها جواب نمی‌دهد.

وی تاکید کرد: در دولت‌های مختلف با گرایشات مختلف همیشه از این بحث‌ها شنیده شده، اما در حال حاضر ما از تحقیق و تفحص شستا در جهت تقویت شفافیت در مجموعه تامین اجتماعی استقبال می‌کنیم.

۷۲ مدیر جایگزین شدند
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به انتصابات جدید بیان کرد: از ۱۰۲ مدیر تامین اجتماعی در سراسر کشور ۷۲ نفر جایگزین شدند. ۹۰ درصد انتصابات درون سازمان بود و ۳۰ نفر نیز ابقا شدند.

وی خاطرنشان کرد: با کسی عهد اخوت نبسته‌ایم، در برخی موارد انتصابات عده‌ای حتی فیک نیوز ساختند. خط قرمز ما همین است که با قبلی‌ها و بعدی‌ها عهد اخوتی نبسته‌ایم.

چرا شستا بسته شد؟
این مقام مسئول گفت: موضوع بسته شدن نماد شستا نیز مربوط به ثبت افزایش سرمایه بود. به دلیل اینکه رقم این افزایش سرمایه، بزرگ بود لاجرم نماد هم برای مدتی بسته شد. این اتفاقات مخصوص بازار سرمایه بوده و در جهت حفظ سرمایه و جلوگیری از آسیب به سهامداران رقم می‌خورد.

وی اشاره کرد: این تصمیم در جهت حفظ منافع سهامداران و همچنین جلوگیری از برهم خوردن تعادل بازار اتخاذ شده بود. در حال حاضر نیز نماد شستا باز است.
 
با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری تجارت نیوز، تاریخ انتشار:۲۰ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ....... ، www.tejaratnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین