پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۶۵۷
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۲
حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای، رئیس قوه قضائیه در پیامی ارتحال آیت الله ری شهری را تسلیت گفت.
شعار سال: انا لله و انا الیه راجعون

خبر رحلت آیت‌الله محمد محمدی ری شهری نماینده محترم ولى‌فقیه و تولیت استان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) موجب تاثر و تألم خاطر گردید.

آیت‌الله محمدی ری شهری از جوانى در تعلیم و تعلم معارف اسلامى تلاش وافر داشتند و در این مسیر آثار و تالیفات زیادى از خود به جای گذاشتند که برای ایشان باقیات‌الصالحاتى خواهد بود.

آیت‌الله ری شهری قبل از انقلاب در صف مبارزین با رژیم ستم شاهى بودند و از بدو پیروزی انقلاب اسلامى تا پایان عمر پر برکت خود همواره شخصیتی امین، معتمد و مورد وثوق امامین انقلاب بودند و در سنگر‌های مختلف ازجمله دادگاه انقلاب ارتش، وزارت اطلاعات، دادستانی کل کشور، دادستانى کل ویژه روحانیت، نماینده ولى‌فقیه و سرپرست حجاج بیت‌الله‌الحرام، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبرى و نماینده ولى‌فقیه و تولیت استان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنى (ع) با صداقت و امانت و خالصانه خدمت نمودند.

رحلت این عالم وارسته را به مقام معظم رهبرى و مردم شریف شهر ری و حوزه‌های علمیه و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم غفران واسعه الهى، حشر و نشر با اولیای خدا را خواستارم.
 
غلامحسین محسنی اژه‌ای
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری رسمی حوزه، تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۰۱۵۴۰۴، www.hawzahnews.com
 
 
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین