پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۸۷۴
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲
با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی و بعد از درگذشت حجت الاسلام ری شهری ، حجت‌الاسلام قاضی‌عسکر به تولیت آستان حضرت عبدالعظیم، متعلقات و بقاع وابسته منصوب شد. سید علی قاضی عسکر (متولد ۵ خرداد ۱۳۳۳ در اصفهان) در سن ۱۵ سالگی وارد حوزه علمیه اصفهان شد بعداز گذشت یکسال به قم رفت و در آنجا ادامه تحصیل داد و سطوح حوزوی را با موفقیت پشت سر گذاشت و در نهایت در سال ۱۳۷۳ از شورای مدیریت حوزه علمیه قم، مدرک دوره دوم خارج معادل دکترا را دریافت کرد. نامبرده از سال ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۸ به مدت ده سال ، نمایندهٔ رهبری در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی بود .
شعار سال: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام قاضی‌عسکر را به تولیت آستان مطهر حضرت عبدالعظیم و همه متعلقات و بقاع وابسته به آن بقعه مبارک منصوب کردند.

متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

جناب حجت الاسلام آقای حاج سیّدعلی قاضی‌عسکر دامت‌افاضاته

با طلب رحمت و مغفرت الهی برای متولی فقید آستان مطهّر حضرت عبدالعظیم سلام‌الله‌علیه حجهالاسلام آقای محمدی ریشهری که حقاً خدمات ماندگار و با ارزشی در طول این مسئولیت به انجام رسانیدند، جنابعالی را به تولیت آن بقعه‌ی مبارک و همه‌ی متعلقات و بقاع وابسته به آن منصوب میکنم. ادامه‌ی آبادانی آن حریم مطهّر، و رعایت آسایش زائران و گسترش فضای معنوی و معرفتی در آن، و حفظ حقوق مردم عزیز شهر ری، و ارائه‌ی خدمت به محرومان و مستحقان، عمده‌ی انتظارات اینجانب است. تشکر اینجانب را به همکاران صمیمی و پر تلاش مرحوم آقای ری شهری ابلاغ فرمائید.

والسلام علیکم و رحمه الله 

سیّدعلی خامنه‌ای

۷ فروردین ۱۴۰۱
 
انتصاب حجت‌الاسلام قاضی‌عسکر به تولیت آستان حضرت عبدالعظیم، متعلقات و بقاع وابسته
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری دیار میرزا، تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۶۸۷۹۹۵، www.diyarmirza.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین