پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۷۳۴
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
مشاور رئیس سازمان دامپزشکی گفت: روز نخست عید کشتارگاه‌های دام و طیور به صورت کشیک فعالیت داشتند و از روز دوم برای جلوگیری از وقفه در تأمین گوشت و مرغ به طور کامل فعال هستند.
شعار سال: آقای امین اسدی گفت: طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان که از ۱۴ اسفند سال گذشته شروع شده و تا عید سعید فطر امسال ادامه دارد، موجب شده سازمان دامپزشکی کشور و ادارات کل دامپزشکی در استان‌ها در تعطیلات نوروز تعطیل نباشند.

به گفته مشاور رئیس سازمان دامپزشکی کشور، براساس هماهنگی با شرکت پشتیبانی امور دام مقرر شده، مازاد کشتار این شرکت خریداری شود و هیچگونه کمبود مرغی در بازار ایجاد نشود. برای این منظور رئیس سازمان دامپزشکی از اواسط بهمن ۱۴۰۰ این طرح ملی را با اهداف کمک به عرضه بهداشتی گوشت به ویژه گوشت مرغ و کمک به مسئولان تنظیم بازار برای کنترل عرضه مرغ در شبکه و با قیمت‌های مصوب، در دستور کار قرار داده است.

مردم برای کمک به تشدید نظار‌ت‌ها می‌توانند انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۲ اعلام و پیگیری کنند.



شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه آموزشی، اطلاع رسانی و خبری طلا، تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۱۹۱۰۲، www.tala.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین