پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۷۶۴۲۶
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
آقایان خاص بجای سینه چاک کردن و گلو دریدن برای طرح صیانت و طرح‌هایی از این جنس (که بعید می‌دانیم حتی چندبار آنهم بشکلی سطحی طرح را بدقت خوانده و فهم کرده باشند)، بفکر اقتصاد کشور با قید فوریت باشند. اجازه سیاه نمایی به احدی نمی‌دهیم، اما طرح اصلی صیانت در شرایط فعلی، اقتصاد کشور است. فقر ایمان را می‌برد (البته اگر سخن رسول الله هنوز در برخی از گوش ها، نفوذ کند)، نسل‌ها را به تباهی می‌کشاند. صیانت واقعی اینجاست. آتش به اختیار واقعی اینجاست. اقتصاد مملکت را باید از دست برخی مدیران کوتوله دولتی، مفسدین واقعی به کمین نشسته برای سو استفاده از شرایط بد مردم و نابود کننده این آب و خاک با افکاری متحجرانه و زیر سوال، نجات داد. تداوم واگذاری مدیریت اقتصادی مملکت به دست نااهل‌ها، نابود کردن آخرت هر صاحب فکر و اندیشه و انسان توانمندی است که باید پاسخگو در رستاخیز خود باشد. مملکت جای سیاه نمایی نیست و اقتصاد بازیچه کوتوله‌ها نباید باشد. آقای رئیسی چه فکری برای کنترل تورم و امنیت اقتصادی خانوار ایرانی کرده اید؟ مدیران شما برای اشتغال موثر چه برنامه‌ای را دنبال می‌کنند؟ در خصوص حوزه‌های رفاه، اشتغال و کشاورزی مملکت هشدار می‌دهیم و نگرانیم. رئیس جمهور عزیز، سخنان مشفقانه دوستان را بشنوید و مدیریت را تخصصی کنید.
شعار سال: برخورداری از امنیت اقتصادی، اشتغال تامین کننده خانوار، کنترل تورم، موثرسازی سرمایه گذاری، رفع و کاهش موانع تولید، قطع کردن دست غارت گران بیت المال خصوصا از نوع مدیران ریز و درشت دولتی، موثر سازی فرآیند‌های نظارتی و بازرسی در بدنه دولت، شایسته سالاری در انتصابات و مواردی از این جنس، نه یک لطف است و نه یک ترجیح. یک وظیفه اساسی بر عهده دولت می‌باشد و جز حقوق اساسی شهروندان محسوب می‌شود.

اجازه سیاه نمایی نمی‌دهیم، اما یعنی چی که مردم مجبور به خرید نان بشکل قسطی باشند و روغن را قاشقی خریداری کنند؟ وزارت عریض و طویل تعان، کار و رفاه اجتماعی پول می‌گیرد که چکاری انجام دهد؟ چرا شناسنامه اقتصادی- اجتماعی ایرانیان تهیه نمی‌شود؟ وزرای عرضه ندار را با یک هری گفتن کنار بگذارید. چرا نباید یارانه‌ها بشکل هدفمند به اهلش برسد؟ مگر کشور چقدر منابع دارد که به همه می‌خواهیم یارانه بدهیم و باشند گروهی که نان را قسطی بخرند و روغن را قاشقی. آقای رئیس جمهور، سخنان مشفقانه یاران پشت صحنه خود را بشنوید. فساد ستیزی سه حلقه برنامه محوری و عملکرد طلبی، شایسته سالاری در انتصابات و مبارزه با مدیران و مجریان فاسد، دارد. فساد را ریشه‌ای درمان کنید. ما در خصوص عملکرد دو وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کشاورزی، بشدت هشدار می‌دهیم و نگرانیم.

جمهوری اسلامی مفت بدست نیامده که اجازه اهمال مستمر بدهیم. ۳۰۰ هزار شهید این مملکت مفت جان نداده اند که امروزه شاهد حضور کوتوله‌ها و بی سواد‌ها در بخش‌هایی از مدیریت اقتصادی کشور باشیم. تیم اقتصادی شما با تاکید بر برخی از حوزه‌های کاملا مشخص، نیازمند باز تعریف است. رفاه مردم و امنیت اقتصادی خانوار در خطر است. ما هشدار می‌دهیم. ما به عواقب تداوم این وضعیت هشدار می‌دهیم. ما هشدار امنیتی و نظارتی می‌دهیم. هر لباسی برازنده و در قامت هر فردی نیست آقای رئیس جمهور. لباس برخی از مدیران ارشد تان بر تنشان زار می‌زند. بی حب و بغض حرف می‌زنیم. اگر قبول نداشته یا شک دارید، آقایان را به مناظره دعوت می‌کنیم و قضاوت را به شما و شهروندان ایران اسلامی می‌سپاریم.

آقای رئیس جمهور، برای آخرت خودتان هم که شده، برای تمدن اسلامی- ایرانی، برای حفظ و تقویت جمهوری اسلامی، برای اسلام و دینمان، برای تداوم انقلابی گری و ولایتمداری و غرب ستیزی، ما نیازمند بازنگری ریشه‌ای و راهبردی هستیم. در حوزه رفاه، اشتغال و کشاورزی کشور، فجایای مدیریتی رقم می‌خورد، بهوش باشید آقا.

مریم شکرانی خبرنگار در توئیتی نوشته است که: گزارش نان قسطی را که نوشتم، زیر فشار بودم و موج تکذیب بسیاری از رسانه‌های پایتخت راه افتاد، اما بسیاری از خبرنگاران استانی با شرافت دوربین‌ها را به نانوایی‌های شهرشان بردند و مهر تایید به این پدیده زدند. حالا علیرضا منادی، نماینده مجلس هم درباره این پدیده در حاشیه تبریز حرف زده (خرید قاشقی روغن).
 
 
مملکت جای سیاه نمایی نیست و اقتصاد بازیچه کوتوله‌ها نباید باشد آقای رئیس جمهور
 
 
شنیدن این واقعیت ها ، انسان را می کشد، خفه می کند آقای رئیسی. باز تاکید می کنیم که اجازه سیاه نمایی را نداده و نمی دهیم، اما بحث جان و مال و آبرو و قوت و غذای هم وطنان مان در جامعه اسلامی، در میان است.
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین