پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۰۱۵
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۵
امروز نامه‌ای به نقل از استاندار بوشهر مبنی بر توقف اجرای تعرفه‌های پزشکی ١۴٠١ منتشر شد که شورای عالی بیمه آن را تکذیب کرد.
شعار سال: ماجرا از این قرار است که امروز نامه‌ای در فضای مجازی از استاندار بوشهر به همراه نامه هیات دولت مبنی بر عدم انتشار تعرفه‌های مصوب دست به دست شد و برخی آن را با این عنوان منتشر کردند که «شنیده شده است که بعد از چند ماه جنجال و جدل در مورد تعرفه خدمات تشخیصی درمانی و ابلاغ آن در تاریخ ۱۲ اردیبهشت، حالا دولت به همه دستگاه‌های مرتبط اعلام کرده است که فعلا از اجرای تعرفه‌های ابلاغی خودداری کنید.»

معنوی معاون شورای عالی بیمه در این باره گفت: در حال حاضر هیچ گونه تغییری در روند اجرای تعرفه‌های خدمات درمانی و تشخیی ١٤٠١ ایجاد نشده است.

معنوى می‌گوید: دبیر خانه شورای عالی بیمه به عنوان دستگاه قانونی در زمینه ابلاغ تعرفه خدمات درمانی و تشخیصی تعرفه‌های خدمات درمانی و تشخیصی را ابلاغ کرده است.

هرگونه تغییر یا لغو در اجرای تعرفه‌های پزشکی را شورای عالی بیمه ابلاغ کند و تا این لحظه هیچ گونه تغییری در اجرای تعرفه‌های پزشکی مصوب هیات دولت صورت نگرفته است؛ موضوعی که معاون شورای عالی بیمه به آن تاکید می‌کند.
اجرای مصوبه تعرفه‌های پزشکی سال ۱۴۰۱ متوقف نشده است
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، کدخبر:۸۱۳۲۱۳۴، www.yjc.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین