پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۴۶۷
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹
فعلا قصد نقد عملکرد آقای لله گانی را نداریم و حتی در خصوص دیدار‌های اخیر ایشان نیت خوانی هم نمی‌کنیم. اما برایمان جالب است که چرا وقتی خبر گرفتن یک پست حساس و یا برداشتن یک مدیر در جمهوری اسلامی به گوش می‌رسد، آقایان یاد قم و دیدار با علما می‌افتند و زیارت اهل قبور خاص (شهدا)؟ ورای داستان آقای دکتر اسماعیل لله گانی، آیا این واقعیت نمی‌تواند بعنوان یک آسیب در انتصابات مورد توجه و بررسی قرار گیرد؟ منتظر دریافت توضیحات احتمالی بانک رفاه کارگران هم هستیم.
شعار سال: به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، حسب فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و رئیس‌جمهور محترم و علما و مراجع تقلید مبنی بر ترویج بانکداری اسلامی، در دیدار دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران با علمای عظام قم مقرر شد ضمن استفاده از رهنمود‌های مراجع عالیقدر در خصوص مسائل بانکی و اقتصادی به ویژه در حوزه پیاده‌سازی بانکداری اسلامی، همکاری مشترکی بین حوزه‌های علمیه سراسر کشور و بانک رفاه کارگران در خصوص تقویت بانکداری اسلامی به عمل آید.

مدیرعامل بانک رفاه در ادامه سفر خود به قم و دیدار با علما، با حضور در مزار شهدا، اهدای گل و ذکر فاتحه برای شهیدان سرافراز ایران اسلامی، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از ایبنا، تاریخ انتشار:۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۳۲۷۹۱، www.ibena.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین