پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۶۹۳
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
مسعود ستایشی درباره پرونده قتل غزل حیدری اظهار کرد: اولیای دم فعلا مطالبه قصاص نکردند و پرونده در دادگاه کیفری دو در حال رسیدگی است.
شعار سال: سخنگوی قوه قضاییه از عدم مطالبه قصاص توسط خانواده غزل حیدری خبر داد. مسعود ستایشی درباره پرونده قتل غزل حیدری اظهار کرد: اولیای دم فعلا مطالبه قصاص نکردند و پرونده در دادگاه کیفری دو در حال رسیدگی است.

وی افزود: ان‌شاءالله رای شرعی و قانونی این پرونده به‌زودی صادر می‌شود. این در حالی است که دادستان اهواز پیش از این گفته بود: به دلیل شکایت اولیاء دم در خصوص متهمان از حیث جنبه خصوصی جرم و مطالبه قصاص، پرونده به دادگاه کیفری استان ارسال شد.

غزل حیدری معروف به منا، سال گذشته از ایران خارج و با یک مرد سوری وارد رابطه شد و بهمن ماه سال گذشته پدر و عمویش با همکاری پلیس ترکیه او را به کشور بازگرداندند. این زن جوان پس از بازگشت به کشور توسط همسرش کشته شد. انتشار فیلم سر بریده این خانم در شبکه‌های اجتماعی بازتاب فراوانی داشت.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی بهار نیوز، تاریخ انتشار:۴ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۳۳۸۳۵۹، www.baharnews.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین