پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۲۶۰
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸
مژگان جمشیدی مدعی شده است که با آغاز تعصیلات جاده سازی در تالاب بین المللی ‎میانکاله آغاز شده است. نامبرده می‌گوید که بنظر می‌رسد دولت با استفاده از ایام تعطیلی رسمی، این بار ساخت جاده دسترسی بندر ترکمن به جزیره ‎اَشوراده را داخل تالاب بین المللی میانکاله آغاز کرده باشد. بدون تائید یا تکذیب جزئیات، منتظر دریافت اخبار تکمیلی هستیم.
شعار سال: فعالان محیط زیست در منطقه میانکاله و آشوراده معتقدند احداث جاده در این منطقه، تجاوز به حریم تالاب میانکاله است و سازمان محیط زیست باید پاسخگو باشد. این فعالان می‌گویند بیل‌های مکانیکی با تجاوز به حریم تالاب میانکاله ساخت پل یا جاده‌ای به جزیره آشوراده را آغاز کرده‌اند که حتی در طرح بحث‌برانگیز گردشگری آشوراده هم اسمی از آن نبود. این جاده سازی بنا به دلایلی چند نظیر اعتراضات گسترده تشکل‌های زیست محیطی و بحث پتروشیمی، متوقف شده بود.
ادعای آغاز جاده سازی در میانکاله با شروع تعطیلات؟!
اما اخیرا مژگان جمشیدی فعال محیط زیستی گزارش می‌دهد که با آغاز تعطیلات، جاده سازی در تالاب بین المللی ‎میانکاله آغاز شده است. نامبرده می‌گوید که بنظر می‌رسد دولت با استفاده از ایام تعطیلی رسمی، این بارساخت جاده دسترسی بندرترکمن به جزیره ‎اَشوراده را داخل تالاب بین المللی میانکاله آغاز کرده باشد. بدون تائید یا تکذیب جزئیات، منتظر دریافت اخبار تکمیلی هستیم.
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی روزنامه مستقل
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین