پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۳۳
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹
وکیل‌مدافع تعدادی از کارگران شاکی در پرونده تامین اجتماعی، گفت: درخواست تجدیدنظرخواهی به رای پرونده مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی انجام شد.

شعارسال: مصطفی ترک‌همدانی اظهار کرد: محور اصلی این درخواست مغفول ماندن عنصر مجرمانه اختلاس توسط مدیر پیشین سازمان تامین اجتماعی است و با توجه به چینش و دسته‌بندی اعمال مدیرعامل سابق در رای صادره، امید زیادی به نقض و یا اصلاح دادنامه دارم.

بر اساس این گزارش، ترک‌همدانی 12 آبان ماه گفته بود که رای پرونده مدیرعامل پیشین سازمان تامین اجتماعی، شامل سه بخش بابت شکایت‌های کارگران و سازمان تامین اجتماعی، آقایان پالیزدار و پیمان حاج محمود عطار و نماینده پیشین کرج و همسر قاضی‌اش است.

ترک همدانی در ادامه گفت: در حال حاضر وی به اتهامات تصرف غیرقانونی و اهمال در انجام وظیفه به تحمل 70 و 65 ضربه شلاق محکوم شده است.

وی اضافه کرد: در بخش دوم نیز وی برائت حاصل کرده و در بخش سوم نیز محکومیت دارد.

چهار جلسه برای رسیدگی به پرونده مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی در شعبه 1057 ویژه رسیدگی به جرایم کارکنان دولت به ریاست قاضی حیدری و به صورت غیرعلنی برگزار شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 2آذر1395، کدخبر: 161576: www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین