پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۸۹۹
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
در راستای استمرار مسیر رو به رشد مناسبات دو کشور ایران و روسیه و ایفای نقش محوری منطقه آزاد انزلی در مراودات دو دولت، مهندس علی اوسط اکبری مقدم، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان با حضور در کنسولگری فدراسیون روسیه در رشت، ضمن تبریک روز ملی این کشور با اهدای لوح یادبود تبریک این روز با آندری وادوف سرکنسول روسیه دیدار و گفتگو کرد.
شعار سال: در راستای استمرار مسیر رو به رشد مناسبات دو کشور ایران و روسیه و ایفای نقش محوری منطقه آزاد انزلی در مراودات دو دولت، مهندس علی اوسط اکبری مقدم، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان با حضور در کنسولگری فدراسیون روسیه در رشت، ضمن تبریک روز ملی این کشور با اهدای لوح یادبود تبریک این روز با آندری وادوف سرکنسول روسیه دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست دو طرف با اشاره به ظرفیت‌ها و فرصت‌های گسترش همکاری‌های ایران و روسیه بر بستر منطقه آزاد انزلی؛ بر لزوم ایجاد توانمندی‌های جدید همکاری دو و چند جانبه در قالب اتحادیه اقتصادی اوراسیا تأکید کردند و در این میان مهمترین توافق صورت گرفته مبتنی بر برگزاری نمایشگاه مشترک دو کشور ایران و روسیه به میزبانی مرکز نمایشگاهی منطقه آزاد انزلی در مهر ماه سال ۱۴۰۱ است که طرفین بر اهمیت همکاری در مسیر برپایی آن تصریح نمودند.

امکان سنجی سازوکار‌های فعال سازی کریدور شمال-جنوب؛ و ترانزیت بیش از پیش کالا باتکیه بر ظرفیت‌های بنادر محدوده منطقه آزاد انزلی یعنی کاسپین و انزلی، بهمراه افزایش روابط فعالین اقتصادی بخش خصوصی دو کشور با یکدیگر از طریق برقراری تور‌های تجاری بازدید، از دیگر محور‌های توافق شده میان اکبری مقدم و آندری وادوف بود.

گفتنی است معاون بندری و حوزه خزر، مدیران حراست و روابط عمومی و امور بین الملل و مشاور حوزه روسیه سازمان در این نشست حضور داشتند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری حکایت گیلان، تاریخ انتشار:۲۸ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۰۴۴۲، www.hekayatgilan.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین