پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۹۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
علی ربیعی نوشت: نیازمند تامل در برخی سیاست‌ها و دگم‌اندیشی‌هاییم. باید باشهامت، سیاست وعقاید سلیقه‌ای وخطا را قربانی ماندگاری ارزش‌های اساسی، منافع و مصالح ملی کنیم و از رویه‌هایی که ناتوان از تعامل ورسیدن به یک اشتراک ارزشی بانسل‌هایی که خصوصیت ذاتی آن‌ها خودیابی، استقلال و آزادی عمل هستند بگذریم.
شعار سال: علی ربیعی در حساب توئیتر خود نوشت:

عرفه و عید قربان همیشه پر از معنا و خاطرات ماندگار است. با اعیاد دینی درکودکی و شیرینی‌هایش، زیبایی‌های شناختی دعای عرفه تا خواندن متن‌های باروح شریعتی، به پیش آمدیم وبعد‌ها حال وهوای خاصی که در دوران جنگ در قرارگاه‌ها باخواندن این دعای زیبا، آن روز‌ها را معنابخش‌تر می‌کرد.

به نسل‌های دهه هشتاد و نود که نگاه می‌کنیم؛ به خصوص در یک هم‌زمانی که فضای شهر‌ها از شعار‌های امر به معروف و نهی از منکر همراه با بخشنامه‌های اداری اشباع شده، به عنوان یک جستجوگر تحولات ارزشی می‌پرسم آیا در انتقال ارزش‌ها موفق بوده‌ایم؟ چگونه این اندازه تغییرات ارزشی صورت گرفته؟

نیازمند تامل در برخی سیاست‌ها و دگم‌اندیشی‌هاییم. باید باشهامت، سیاست وعقاید سلیقه‌ای وخطا را قربانی ماندگاری ارزش‌های اساسی، منافع و مصالح ملی کنیم و از رویه‌هایی که ناتوان از تعامل ورسیدن به یک اشتراک ارزشی بانسل‌هایی که خصوصیت ذاتی آن‌ها خودیابی، استقلال و آزادی عمل هستند بگذریم.
 
نیازمند تامل در برخی سیاست‌ها و دگم‌اندیشی‌هاییم
 
نیازمند تامل در برخی سیاست‌ها و دگم‌اندیشی‌هاییم

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار:۲۰ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۶۵۰۰۷۴، www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
0
0
جالب بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین