پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۴۹۶
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
کریم شیبانی یکتا مدیرعامل شرکت آب و نیرو گفت: شتاب زدگی در مطالعات و آبگیری زودتر از موعد تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه، سبب بروز ترک خوردگی‌های متعدد در این تونل شده است. به شیوه‌های مختلف و با بکارگیری مشاور ایرانی و خارجی و همچین دعوت از شرکت‌های دانش بنیان، تعمیرات تونل انتقال آب آغاز شده است.
شعار سال: آقای کریم شیبانی یکتا با حضور در خصوص اهداف، روند ساخت و اجرای سامانه تونل انتقال آب از سد کانی سیب به دریاچه ارومیه گفت: عملیات اجرایی تونل از چندین سال قبل شروع شده و حفاری این تونل ۳۶ کیلومتری در تابستان سال گذشته به اتمام رسید، ولی اتمام حفاری به معنای اتمام کار تونل نیست و بخشی از اقدامات پایانی تونل باقی‌مانده است.

وی با اشاره به سختی‌های کار در این پروژه افزود: در حدود ۲ کیلومتر از این تونل با سازند آبرفتی مواجه شدیم که به‌رغم تمهیدات خوبی که پیمانکار پروژه دیده بود، ولی متاسفانه در ۷۰۰ متر از تونل دچار ترک خوردگی‌ها و آسیب دیدگی‌هایی شدیم که قطعاً قبل از بهره برداری این آسیب دیدگی‌ها باید مرمت شود.

آقای شیبانی افزود: شتاب زدگی در مطالعات و آبگیری زودتر از موعد تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه، سبب بروز ترک خوردگی‌های متعدد در این تونل شده است.

وی با تاکید بر لزوم دقت در رفع این مشکل گفت: به شیوه‌های مختلف و با بکارگیری مشاور ایرانی و خارجی و همچین دعوت از شرکت‌های دانش بنیان، تعمیرات تونل انتقال آب آغاز شده است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار:۳ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۳۵۲۰۱۸۴، www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین