پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۷۰۵
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵
پیمان جبلی در حکمی علی رجبی را بعنوان مدیر دفتر نمایندگی صدا و سیما در نیویورک منصوب کرد.
شعار سال: مدیر دفتر نمایندگی صدا و سیما در نیویورک منصوب شد.
به نقل از روابط عمومی صداوسیما، در متن حکم پیمان جبلی، رییس صداوسیما خطاب به علی رجبی، مدیر دفتر نمایندگی صدا و سیما در نیویورک آمده است:

«باسمه تعالی

برادر گرامی جناب آقای علی رجبی.

نظر به مراتب تعهد و تجارب مفید جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان "مدیر دفتر نمایندگی سازمان در نیویورک "منصوب می‌شوید. رصد وقایع و رویداد‌های سازمان ملل متحد و کشور محل مأموریت در زمینه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، مذهبی و فرهنگی، جمع آوری و ارسال اخبار با توجه به اولویت‌ها و ارزش‌های خبری و بهره برداری بهینه از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری موجود در جهت تولید برنامه از وظایف شما می‌باشد.

از زحمات و تلاش‌های مستمر جناب آقای کامران نجف زاده در مدت تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی می‌کنم. توفیق جنابعالی را از خداوند متعال، در ایفای مطلوب وظایف محوله و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی خواستارم.»

علی رجبی خبرنگار ارشد سازمان صداوسیما، دارای تحصیلات کارشناسی ارشد در رشته علوم سیاسی و نیز رشته علوم ارتباطات گرایش ژورنالیسم تلویزیونی است. وی دارای ۲۲ سال سابقه خبرنگاری داخلی در حوزه‌های سیاسی و اقتصادی است.

در کارنامه وی، عناوینی، چون خبرنگار و مدیر خبر صداوسیما در افغانستان، خبرنگار و مدیر خبر صداوسیما در عراق، خبرنگار و مدیر نمایندگی سازمان صداوسیما در منطقه امریکای لاتین (ونزوئلا) ثبت شده است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:۲ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۱۴۰۱۰۵۰۲۰۱۴۹۳، www.isna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین