پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۷۹۴۸
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۶
پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما در حکمی، وحید جلیلی را به عنوان «قائم مقام رئیس سازمان در امور فرهنگی و دبیر ستاد تحول رسانه ملی» منصوب کرد.
شعار سال: رئیس سازمان صداوسیما در حکمی، وحید جلیلی را به عنوان «قائم مقام رئیس سازمان در امور فرهنگی و دبیر ستاد تحول رسانه ملی» منصوب کرد.

در حکم جبلی خطاب به جلیلی آمده است: انتظار می‌رود برای انجام «بسیج حداکثری ظرفیت‌های ارزشمند داخل و خارج سازمان برای ارتقاء محتوایی و کیفی برنامه‌ها مطابق ماموریت‌های چهارگانه سازمان در حکم مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دانشگاه آگاهی و معرفت، آوردگان جنگ نرم و مقابله با تحریف و تقنین، آسایشگاه چشم و دل برای بهره مندی از زیبایی‌ها و هنر و قرارگاه پراکنده امید و نشاط» تلاش نمایید.

رئیس صداوسیما در این حکم بر «پیگیری برای اجرای تحول در سازوکارها، محتوا و کیفیت تولیدات نمایشی با نگاه به راهبرد‌های کلان رسانه ملی، باز تعریف و فعال سازی هدفمند چرخه طراح- تولید- بازخورد به منظور تقویت یکپارچگی راهبردی، کاهش موازی کاری ها، چابک سازی و هم افزایی حداکثری شبکه‌های سیما و صدا، طراحی و اجرای سازوکار‌های مناسب برای ارتقاء کیفی نیروی انسانی تراز انقلاب اسلامی در رسانه ملی، ارتقای هویت محوری و عدالت گستری در رویکرد‌ها، برنامه‌ها و سازوکارها» تاکید کرده است.

جبلی از همه معاونت‌ها و بخش‌های رسانه ملی خواسته است در انجام ماموریت‌های یادشده با جلیلی حداکثر همکاری و هماهنگی را انجام دهند.
وحید جلیلی قائم مقام رئیس صداوسیما در امور فرهنگی شد

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از انتخاب، تاریخ انتشار: ۲۵آذر ۱۴۰۰، کد خبر: entekhab.ir/۶۵۲۴۸۴
اخبار مرتبط
برچسب ها: رسانه ملی ، صداوسیما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین