پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۰۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵
با حکم پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما ،«علیرضا شریفی» به‌عنوان سرپرست معاونت توسعه و فناوری رسانه منصوب شد. در حکم انتصاب علیرضا شریفی، بشکل خاص از زحمات رضا علیدادی تشکر شده است.برخی از منابع، علت تغییر رضا علیدادی را به دو حمله و هک بهمن ماهی 1400 و مهرماهی 1401 صداسیما مرتبط دانسته اند.

شعار سال: پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما، طی حکمی علیرضا شریفی را به‌عنوان سرپرست معاونت توسعه و فناوری رسانه منصوب کرد. پیش‌تر رضا علیدادی، با حکم علی‌عسکری، رییس سابق صداوسیما از سال ۹۶ این مسوولیت را عهده‌دار بود.

انتصاب

متن حکم پیمان جبلی برای علیرضا شریفی به این شرح است:

باسمه تعالی

برادر گرامی جناب آقای مهندس علیرضا شریفی.

سلام علیکم

نظر به مراتب تعهد، تجربه و شناخت سازمانی جناب عالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست معاونت توسعه و فناوری رسانه منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود حداکثر تلاش خود را در جهت تحقق شرح وظایف مصوب این معاونت مبذول دارید و با تعامل و همکاری مؤثر با بخش‌های مختلف سازمان مأموریت‌های محوله را به انجام رسانید. از زحمات و تلاش‌های جناب آقای دکتر علیدادی در دوران تصدی این سمت تشکر می‌کنم و توفیقات روزافزون شما را از خداوند متعال خواستارم.

انتصاب

علیرضا شریفی فارغ‌التحصیل الکترونیک از دانشگاه صنعتی شریف بوده و از جمله مشاغل مورد تصدی سابق وی، می‌توان به قائم مقام معاونت فنی، دبیری شانزدهمین اجلاس فناوری رسانه ، قائم مقام و مدیرکل اداره فرستنده‌های رادیویی و مدرس دانشگاه صداوسیما اشاره داشت.

برخی منابع علت تغییر رضا علیدادی را به دو حمله هکری اخیر مرتبط کرده اند و مدعی هستند که در صورت عدم وقوع این حملات، احتمال تغییر رضا علیدادی بسیار کم می بود.

انتصاب

۱۶مهر ماه امسال بخش خبری ۲۱ شبکه‌های اول و خبر صداوسیما برای چندثانیه از دسترس خارج و توسط یک گروه هکری هک شده بود (روی آرشیو آفلاین، برای شش ثانیه برخی محتوای سیاسی بارگذاری شد). پیش تر هم در هفتم بهمن ماه ۱۴۰۰ برخی شبکه‌های رادیو و تلویزیونی در صداوسیما برای لحظاتی هک شده بودند. بر این قاعده، انتظار می‌رفت در پی این اتفاقات، تغییراتی در بخش‌های سیاسی یا فنی صداوسیما ایجاد شود.


اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
2
0
علیدادی آدم قوی و خود ساخته ای بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین