پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۷۷۹
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴
امام جمعه زنجان با بیان اینکه جامعه محروم وقتی که طعم شیرین خدمت را بچشد، به خدا، پیغمبر و مسئولان خوش‌بین می‌شود افزود: اگر ما شب و روز نماز و قرآن بخوانیم و هر آنچه که یک شخص مومن انجام می‌دهد را انجام دهیم، اما از روستایی که آب ندارد غافل شویم کار خاصی نکرده ایم.
شعار سال: علی خاتمی روز یکشنبه در یادواره شهداء جهادگر با اشاره به تاثیرات بسیار مثبت اقدامات جهادگرانه در مناطق محروم افزود: آثار اقدامات جهادگران در محرومیت زدایی و رفع نیاز‌های مردم، به قدری ماندگار است که به تعبیر برخی از دشمنان، ضربه‌ای که جهادگران برآن‌ها وارد می‌کنند، به مراتب خیلی بیشتر از ضربه سپاهیان نظامی است که در مقابل آن‌ها ایستادگی می‌کنند.

امام جمعه زنجان، با تاکید بر اینکه تقسیم عادلانه فقر و نداشته ها، هنر نیست گفت: هنر آن است که ثروت تولید شود و این ثروت به صورت عادلانه تقسیم شود تقسیم ثروت در مناطق محروم با توجه به سبک زندگی این مناطق را ‏به نظام و انقلاب امیدوارتر می‌کند.

وی با بیان اینکه جامعه محروم وقتی که طعم شیرین خدمت را بچشد، به خدا، پیغمبر و مسئولان خوش‌بین می‌شود افزود: اگر ما شب و روز نماز و قرآن بخوانیم و هر آنچه که یک شخص مومن انجام می‌دهد را انجام دهیم، اما از روستایی که آب ندارد غافل شویم کار خاصی نکرده ایم.

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه آثار عبادت و اعمال فردی به خود او برمی گردد، اما آثار اقدامات عمومی تا همیشه ماندگار خواهد بود گفت: بعضی از اعمال روی قضاوت نسل جوان اثر می‌گذارد به ویژه آن‌هایی که با استفاده از دروغ و ابزار‌های جدید باشد.

وی اظهارداشت: به تعبیر رهبری دشمن می‌خواهد با دروغ، جای شهید و جلاد را عوض کند همانگونه که امام سجاد هم می‌گوید آن‌هایی که در روز عاشورا برای کشتن پدرم آمده بودند، برای تقرب الهی به جنگ رفتند و افرادی بودند که نماز سروقت و تلاوت قرآن داشتند.

امام جمعه زنجان، با بیان اینکه آنچه که امروز ما را در این همایش گردهم آورده است کلمه جهاد است، افزود: البته جهاد به معنای جنگ نیست بلکه کوشش مستمر تا رسیدن به هدف است.

خاتمی شکل‌گیری جهاد کشاورزی را برگرفته از فکر بلند و اندیشه محرومیت‌زدایی معمار کبیر انقلاب اسلامی (امام ره) عنوان کرد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر ایران، تاریخ انتشار:۹ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر: ۸۵۱۵۱۱، www.asriran.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین