پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۸۱۹۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸
همزمان با آغاز بیست و ششمین سالگرد فعالیت پست بانک ایران، در سی‌ام آذرماه ۱۴۰۰ بود که طی مراسمی با حضور بهزاد شیری مدیر عامل، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد پست بانک از نشان و لوگو جدید و ماکت ساختمان در دست احداث این بانک رونمایی شد. بعد از گذشت بالغ بر ۸ ماه، افکار عمومی می‌پرسند که ریبرندینگ پست بانک چه شد؟ افکار عمومی درخواست افشای مبلغ قرارداد برای این کار و نام مشاور را دارند؟ آیا بهزاد شیری مدیر دوره روحانی باقی مانده در مدیریت عاملی پست بانک، تمایل به پاسخگویی دارند یا ما از طریق رسانه با افکار عمومی صحبت کنیم؟
شعار سال: بهزاد شیری از معدود مدیران جامانده از دوره روحانی در سمت مدیریت عاملی بانک‌های دولتی است. شیری در آیین رونمایی از نشان و لوگو جدید پست بانک وعده داده بود که ریبرندینگ پست بانک، پس از انجام مراحل قانونی طراحی و ثبت آن، از یکم دی‌ماه ۱۴۰۰ همزمان در سطح بانک مورد بهره‌برداری مقتضی قرار خواهد گرفت.
شیری مدعی بود که امروز در پست بانک ایران دغدغه فردا را نداریم بلکه افق پیش روی ما سال‌های پس از ۱۴۰۰ است و به همین دلیل لوگو و نشان بانک با توجه به مسیر جدید و تحول بانک تغییر کرد تا هویت جدید بانک را نشان دهد و پس از اخذ مجوزها، لوگو جدید در تابلو‌ها و سربرگ، پرچم و سایر نشان‌های بانک استفاده خواهد شد؟! شیری گفته بود، پست بانک در آینده، جایگاهی را به دست می‌آورد که دستاورد‌های کنونی تنها بخش ابتدایی این مسیر است؟! کجاست آن دستاورد‌ها جناب شیری؟
ریبرندینگ پست بانک چه شد؟ هزینه برای هیچ؟!
 
ریبرندینگ پست بانک چه شد؟ هزینه برای هیچ؟!
در حالی که بالغ بر ۸ ماه از وعده شیری می‌گذرد، هیچ نشانی از تحقق وعده وی نیست. بهزاد شیری باید بگوید که هزینه طراحی ریبرندینگ چقدر بوده و توسط چه شخصی انجام شده است؟ چرا جلوی این کار گرفته شد؟

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
0
1
چقدر مگر هزینه شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین