پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۵۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
سرهنگ علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در خصوص این قتل بیان داشته است که مقتول دکتر علی محفوظی ۸۵ ساله بود که در جلوی منزل خود در محله سعادت آباد با سلاح‌های گرم مورد سو قصد قرار گرفته و فوت کرد. برخی از رسانه‌ها مقتول را رئیس اسبق سازمان پزشکی قانونی معرفی نموده و وی را علی محفوظی متخصص بیهوشی با شماره نظام پزشکی ۶۷۴۵ دانسته اند. نکته جالب توجه اینکه عکس مشخصی از مرحوم علی محفوظی در اینترنت قابل دستیابی نیست. انعکاس عکس متن نیز با گمانه صورت گرفته است و نیازمند تائید توسط مراجع مطلع می‌باشد.
شعار سال: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از وقوع یک فقره قتل با سلاح گرم در محله سعادت آباد تهران خبر داد. سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ یا اعلام خبر قتل پزشک معروف تهرانی با شلیک گلوله در سعادت‌آباد اظهار کرد: دکتر محفوظی ۸۵ ساله که در سال‌های اخیر در بخش خصوصی فعالیت می‌کرده، امروز جلوی منزل خود با سلاح‌های گرم مورد هدف قرار گرفت و فوت کرد.

قتل دکتر محفوظی رئیس اسبق پزشکی قانونی کشور با شلیک گلوله
وی افزود: در این زمینه بلافاصله تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس تشکیل شد که در تحقیقات اولیه، سرنخ‌هایی از عوامل این جنایت به دست آمد. این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: تلاش‌ها برای دستگیری عاملان این حادثه ادامه دارد. شائبه ترور این فرد مطرح شده و بررسی‌ها در این باره ادامه دارد.

سوابق دکتر علی محفوظی استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران که صبح امروز بدست عوامل ناشناس به قتل رسید:

معاونت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، ریاست سازمان پزشکی قانونی کشور، معاونت دانشگاه علوم پزشکی تهران، عضویت شورایعالی نظام پزشکی کشور و عضو هیئت امناء درمانگاه‌های خیریه کشور . وی در سال های اخیر بیشتر وقت خود را در خیریه معلولینی که خود مؤسس آن بود صرف می‌کرد.
 
قتل دکتر محفوظی رئیس اسبق پزشکی قانونی کشور با شلیک گلوله
 
محل قتل دکتر علی محفوظی ، رئیس اسبق پزشکی قانونی که با شلیک دو گلوله مقابل خانه اش در محل ایران زمین محله سعادت آباد تهران به قتل رسید.
 
گمانه زنی ها :
بر اساس شواهد اولیه بدست آمده و با توجه به نوع و الگوی زندگی نسبتا پوشیده دکتر علی محفوظی ، بنظر می رسد که علت قتل باید نوعی تسویه حساب شخصی و یا اختلافات مالی بوده باشد. برخی از گمانه زنی ها ، مسئله را مرتبط به دوره کاری دکتر در پزشک قانونی تصور می کنند. 

بر اساس الگوی قتل ( نزدیک شدن در زمانی که دکتر منتظر راننده خود بوده است) نشان می دهد که قاتل دارای نقشه طراحی شده بوده و مسلما بیش از یک نفر درگیر آن هستند. 
 
شایعات قتل خانوادگی، قتل سیاسی - امنیتی ، قتل توسط عوامل بیگانه و مواردی همانند ، کاملا مردود به نظر می رسند. الگوی قتل هم ( محل و نوع شلیک گلوله ها)، گویای غیر حرفه ای بودن قاتل است. 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه شرق، تاریخ انتشار:۳۰ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر: ۸۵۳۷۳۳ ، www.sharghdaily.com / سایر منابع 
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فاشگو
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
0
0
سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت روز جمعه گفته که قاتلان دکتر علی محفوظی در محله سعادت آباد در ۳۰ مرداد امسال،سه نفر بودند. ۲ نفر عامل اصلی این حادثه در شهرستان تهران و ملارد و همچنین ضارب که در یکی از استان‌های غربی کشور متواری و مخفی شده بود شناسایی و دستگیر شدند. در بررسی صورت گرفته ۲ نفر از افراد دستگیر شده که ضارب را برای قتل دکتر محفوظی اجیر کرده بودند علت و انگیزه خود را اختلافات مالی با مقتول عنوان کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین