پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۲۱۲
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹
مبهم گویی از جمله روش‌های ارایه وعده توسط مسئولان سیاسی و مدیریتی است. وزیر جهادکشاورزی از وعده تهاتر دام با نهاده‌های دامی می‌گوید، اما مشخص نمی‌کند که بودجه این کار از کجا تامین شده؟ میزان نفوذ و حجم خرید در نظر گرفته شده در این تهاتر چقدر است؟ دام خریداری شده به چه مبلغی قیمت گذاری می‌شود؟ مکانیزم ممانعت از تقلب در این فرآیند چیست؟ برای دام خریداری شده چه برنامه‌ای در نظر گرفته شده است؟
شعار سال: ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در دیدار با جمعی از کشاورزان گرمساری اظهار کرد: بحث خرید دام از دامداران، طی هفته آینده، بحث تهاتر با نهاده‌های دامی از استان سمنان آغاز و به مرور در کل کشور گسترش خواهد یافت.

وی با اشاره به رشد و توسعه کشاورزی در استان سمنان افزود: کشاورزان گرمسار و آرادان، افرادی متخصص و دانا هستند.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: استان سمنان در حوزه مردمی سازی یارانه‌ها و تنظیم بازار انصافا خیلی خوب عمل کرده است که از استاندار و سایر مسئولین، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

این عضو کابینه با اشاره به بازدید از سیلوی گرمسار خاطرنشان کرد: عملیات تکمیل پروژه سیلوی گرمسار با سرعت بیشتر انجام خواهد شد.

ساداتی‌نژاد اضافه کرد: لازم است تا در بحث اصلاح قیمت مرغ و تخم‌مرغ که از مطالبات تولبد کنندگان است، با مشارکت و همراهی مصرف کنندگان به نتیجه قابل انجامی دست پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: شرکت تعاونی گاوداران گرمسار دارای زنجیره کاملی است و لذا هر کمکی که لازم باشد به انجام خواهیم رساند.

همچنین اردشیر مطهری، نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: با انتصاب دکتر ساداتی نژاد بعنوان وزیر جهاد کشاورزی در عمل شاهد جراحی بزرگ در وزارت کشاورزی هستیم.

وی با بیان اینکه تعیین تکلیف سیلوی بزرگ گرمسار از مطالبات مردم و کشاورزان شهرستان‌گرمسار است ادامه داد: تخصیص اعتبار در خصوص ایجاد گلخانه و توسعه کشت گلخانه‌ای باید تسریع شود.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان افزود: افزایش و اصلاح قیمت مرغ و تخم مرغ به نحوی که جبران کننده میزان هزینه کرد تولید کنندگان باشد، مورد انتظار است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر ایران، تاریخ انتشار:۱۷ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر: ۸۵۷۱۷۸، www.asriran.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین