پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۰۶۳
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
پیرو اختلال ایجاد شده در ارسال پیامک‌های انبوه (فردی و سامانه ای) از روز جمعه و به دستور مقامات قضایی، مشکلاتی چند برای شهروندان در دریافت پیامک‌های مرتبط با کد‌های شناسایی و تائیدی بوجود آمده بود. خبر می‌رسد که این محدودیت از امروز رفع شده و امکان ارسال پیامک انبوه، مجددا فراهم شده است.

شعار سال: طبق اعلام روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محدودیت‌های سرویس ارسال پیام کوتاه انبوه که در روز جمعه ۲۲ مهرماه ۱۴۰۱ با دستور قضایی اعمال شده بود، با پیگیری وزارت ارتباطات برطرف شده است.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرده است که اختلال ارسال پیامک برای سرویس‌های پیامک کوتاه رفع شده است.

برخی از کاربران حوزه فضای مجازی طی دو روز گذشته از اختلال و قطعی ارسال پیامک برای سرویس‌های پیام کوتاه، خبر داده‌اند که طبق اعلام روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات محدودیت‌های سرویس ارسال پیام کوتاه انبوه که در روز جمعه ۲۲ مهرماه ۱۴۰۱ با دستور قضایی اعمال شده بود، با پیگیری وزارت ارتباطات برطرف شده است.

رفع اختلال در ارسال پیامک انبوه و امکان دریافت کد‌های تائیدی از اپلیکیشن‌ها
بر اساس این اعلام، فقط محدودیت موجود مربوط به سامانه‌هایی است که از قبل دارای تخلف بوده و طبق نظر مراجع قضایی محدود شده اند و سامانه‌هایی که از روز جمعه محدودیت ارسال پیامک داشتند در حال حاضر مشکلی برای سرویس دهی ندارند.

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دیدار نیوز، تاریخ انتشار:۲۵ مهر ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۳۸۸۷۱، www.didarnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین