پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۱۲۶
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
در حالی که اخیرا دیوان عدالت اداری حکم انفصال موقت از خدمات دولتی برای سیدصولت مرتضوی صادر کرده بود، اکنون مشخص شده که دادگاه تجدیدنظر با صدور حکمی جدید، وی را از این محکومیت تبرئه کرده است و عملا مرتضوی برای معرفی شدن به مجلس برای تصدی پست وزارت رفاه مشکل قضایی ندارد.

شعار سال: در حالی که اخیرا دیوان عدالت اداری حکم انفصال موقت از خدمات دولتی برای سیدصولت مرتضوی صادر کرده بود، اکنون مشخص شده که دادگاه تجدیدنظر با صدور حکمی جدید، وی را از این محکومیت تبرئه کرده است و عملا مرتضوی برای معرفی شدن به مجلس برای تصدی پست وزارت رفاه مشکل قضایی ندارد.

پیشتر شعبه ۲۸ تجدیدنظر دیوان عدالت اداری سیدصولت مرتضوی، رئیس نهاد ریاست جمهوری را به پنج سال انفصال از خدمات دولتی محکوم کرده بود.

حکم انفصال از خدمت صولت مرتضوی نقض شد + جزئیات

حکم اولیه شعبه ۲۸ تجدید نظر

این اخبار در حالی منتشر شد که دیروز نمایندگان مجلس، صلاحیت سیدصولت مرتضوی به عنوان گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی پست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی را بررسی می کردند.

اخبار رسیده، حاکی از آنست که پس از حکم شعبه تجدیدنظر، حکم دیگری از سوی شعبه ۲۴ تجدیدنظر دیوان عدالت اداری صادر شده که مطابق آن دادگاه رای به رد شکایت شاکی نسبت به سیدصولت مرتضوی داده است. بر اساس حکم تجدیدنظر استنکاف صولت مرتضوی از اجرای قانون، رد شده و حکم قبلی به دلیل نبود استدلال کافی نقض شده است.

 
گفتنی است این پرونده مربوط به استخدام فردی در سال ۹۸ در دولت گذشته بوده است که با شکایت این فرد به دیوان عدالت اداری تقاضای حکم استخدام در دولت را داشته و به دلیل مشکلات قانونی فرایند استخدام وی طی نشد و در نهایت با طرح شکایت رئیس نهاد ریاست جمهوری از اتهام وارده تبرئه شد.

حکم انفصال از خدمت صولت مرتضوی نقض شد + جزئیات

حکم جدید شعبه ۲۴ تجدید نظر و رد شکایت از مرتضوی

این حکم در تاریخ ۲۶ مهرماه ۱۴۰۱ صادر شده و بر اساس آنچه در این حکم نوشته شده، این حکم قطعی است و عملا مرتضوی برای معرفی شدن به مجلس برای تصدی پست وزارت رفاه مشکل حقوقی و قضایی ندارد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت دنیای اقتصاد، تاریخ انتشار:۲۷ مهر ۱۴۰۱، کدخبر: ۳۹۰۹۲۰۴، donya-e-eqtesad.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین