پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۰۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷
گویا کم توجهی و عدم واکنش موثر رسانه‌ای بعنوان رکن چهارم دموکراسی برای تامین منافع ملی و تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران، فضایی را برای برخی از دوستان فراهم ساخته که بر اساس سلیقه تصمیم گیری کنند و راهبری امور نمایند. خبر می‌رسد که رئیس محتم جمهور، سید صولت مرتضوی را بعنوان وزیر پیشنهادی تعاون و کار به مجلس معرفی کرده است. سید صولت هیچ آشنایی با ساختار این وزارتخانه ندارد. مافیای پشت پرده را نمی‌شناسد. آمادگی درگیر شدن با بحران و چالش‌های وزارتخانه خصوصا بحران‌های تامین اجتماعی و شستا و بحث توسعه اشتغال را ندارد. سید صولت آدم خوبی است، ولی بعید است مدیری مناسب برای این وزارتخانه باشد. کدام اتاق فکری سید صولت را به شما پیشنهاد داد جناب رئیس جمهور؟ آیا تجربه عبدالملکی و زاهدی وفا کافی نبود؟ با وجود تمامی همراهی‌ها با حضرتعالی، مراتب اعتراض خود را به پیشنهاد سیدصولت مرتضوی اعلام می‌کنیم. از مجلس محترم شورای اسلامی بعنوان رکن دوم دموکراسی انتظار می‌رود بر اساس تاکیدات رکن اول دموکراسی (قانون اساسی)، مراتب مخالفت خود با این پیشنهاد را قبل از ورود به صحن و رای گیری، اعلام فرمایند.
شعار سال: در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی، نامه رییس جمهور به رییس مجلس شورای اسلامی مبنی بر معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام وصول شد.
تعداد بازدید : 10

در این نامه آمده است، در اجرای اصل ۱۳۰ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، بدین وسیله جناب آقای دکتر سید صولت مرتضوی وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی را به همراه مشخصات، سوابق و روس برنامه ایشان جهت اخذ رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی می‌نمایم. دوام توفیقات لازم را خداوند متعال خواستارم.
 
آقای رئیسی عزیز، با جمهوری اسلامی سر وکار داریم یا جمهوری رفاقت؟ سید صولت چرا؟!
در ادامه محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی بعد از اعلام وصول نامه معرفی صولت مرتضوی به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: از رئیس جمهور تشکر می‌کنم که وزیر پیشنهادی کار را در اولین فرصت معرفی کردند.

وی با بیان این‌که نامه وزیر پیشنهادی کار به کمیسیون اجتماعی ارجاع می‌شود، گفت: طبق آیین‌نامه کمیسیون اجتماعی یک هفته فرصت برای صلاحیت وزیر پیشنهادی کار را دارد تا گزارش خود را به مجلس شورای اسلامی ارائه کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از کمیسیون اجتماعی می‌خواهیم که گزارش خود را تا روز سه‌شنبه هفته جاری ارائه کند تا ان‌شاءالله جلسه رای اعتماد چهارشنبه همین هفته (۲۷ مهر) تشکیل شود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار:۲۴ مهر ۱۴۰۱، کدخبر: ۸۴۹۱۳۱۷۴، www.irna.ir/ سایر منابع.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
0
0
حسنوند مجلس گفته که ،سید صولت در سفرهای استانی همراه با رییس جمهور و مسئول پیگیری مصوبات سفر بوده است از این جهت با مشکلات ریز و درشت کشور آشنایی دارد و می تواند با ارائه راهکار برای حل مشکلات کشور تاثیر گذار باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین