پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۴۶۳
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱
صاحبگل صالحیفرماندار خاش اظهار داشت: تعدادی عوامل اغتشاشگر ظهر دیروز پس از اقامه نماز جمعه با حضور بین نمازگزاران و سردادن شعار‌های هنجارشکن تلاش کردند جمعیت را تحریک کنند و در ادامه به‌سمت فرمانداری هجوم آورده با شلیک گلوله سعی بر ورود داشتند. اغتشاشگران درب ورودی فرمانداری را تخریب کرده نگهبانی آن را به آتش کشیدند، اما با مقاومت مأموران انتظامی از وارد آمدن خسارت بیشتر جلوگیری به‌عمل آمد.
شعار سال: صاحبگل صالحی اظهار داشت: تعدادی عوامل اغتشاشگر ظهر دیروز پس از اقامه نماز جمعه با حضور بین نمازگزاران و سردادن شعار‌های هنجارشکن تلاش کردند جمعیت را تحریک کنند و در ادامه به‌سمت فرمانداری هجوم آورده با شلیک گلوله سعی بر ورود داشتند. اغتشاشگران درب ورودی فرمانداری را تخریب کرده نگهبانی آن را به آتش کشیدند، اما با مقاومت مأموران انتظامی از وارد آمدن خسارت بیشتر جلوگیری به‌عمل آمد.

تصرف فرمانداری خاش ناکام ماند و اداره جهاد کشاورزی به طور کامل در آتش سوخت
فرماندار خاش با تأکید بر اینکه براساس اعلام شاهدان عینی در این میان تعدادی افراد مشکوک سمت مردم تیراندازی کردند که موجب کشته و مجروح شدن تعدادی از آن‌ها شد، گفت: این افراد که از تصرف فرمانداری ناکام ماندند در ادامه به خیابان‌ها هجوم برده به آتش زدن چندین بانک و عابربانک و چندین مغازه و فروشگاه و کیوسک پلیس اقدام کردند.

تصرف فرمانداری خاش ناکام ماند و اداره جهاد کشاورزی به طور کامل در آتش سوخت
وی افزود: اغتشاشگران تعداد زیادی از تابلو‌های میادین و خیابان‌ها را از جا درآورده ماشین‌های مردم محلی را به آتش کشیدند. طبق آمار اعلام‌شده این اغتشاشگران ۱۲ دستگاه اتومبیل را به آتش کشیدند.

فرماندار خاش با بیان اینکه این اغتشاشگران اداره جهاد کشاورزی و اداره دارایی این شهرستان را هم تخریب کردند، ادامه داد: اداره جهاد کشاورزی شهرستان به‌طور کامل در آتش سوخت.

تصرف فرمانداری خاش ناکام ماند و اداره جهاد کشاورزی به طور کامل در آتش سوخت
صالحی تأکید کرد‌: در زمان حاضر شرایط مساعد و تردد مردم در بازار و خیابان در جریان است، اما مغازه‌ها تعطیل هستند و برای فردا هم تمامی مدارس این شهرستان تعطیل اعلام شده است. شورای تأمین با استفاده از ظرفیت علما، مردم و بزرگان شرایط را آرام کرده است و در ادامه شهر به چند بلوک تقسیم شده و هر بلوک تحویل نیرو‌های مردمی و معتمدین شده است تا آرامش را به‌طور کامل برقرار کنند.

تعداد بازدید : 11

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:13 آبان ۱۴۰۱، کدخبر: 2798984، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین