پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۶۰۵
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
معاندین، ضدانقلاب و جریان‌های تجزیه‌طلب بلوچستان در روز‌های اخیر به بهانه چهلم حوادث ۸ مهر زاهدان با تکیه بر دو هشتک خدانور لجه‌ای و مونا نقیب تلاش دارند سیستان و بلوچستان را بار دیگر درگیر آشوب کنند.درد این استان زیاد است،سیستان و بلوچستان تدبیر و حمایت نیاز دارد نه آشوب و ناآرامی .

شعار سال: معاندین، ضدانقلاب و جریان‌های تجزیه‌طلب بلوچستان در روز‌های اخیر به بهانه چهلم حوادث ۸ مهر زاهدان با تکیه بر دو هشتک خدانور لجه‌ای و مونا نقیب تلاش دارند سیستان و بلوچستان را بار دیگر درگیر آشوب کنند.

مونا نقیبی دختر ۸ ساله بلوچ که بنا بر ادعای رسانه‌های معاند «در پی تیراندازی مستقیم نیرو‌های نظامی در منطقه مسکونی شهر آسپیچ از توابع شهرستان سراوان در جنوب سیستان و بلوچستان جان باخته است».


اما واقعیت ماجرا این است که اول آبان‌ماه در پی درگیری مسلحانه دو خودروی سواری با یکدیگر که احتمال می‌رود بر سر اختلافات ایجاد شده بر موضوع مواد مخدر بوده، مونا نقیبی که همراه خواهر بزرگترش به صورت پیاده در مسیر رفتن به مدرسه بوده به صورت تصادفی مورد اصابت گوله قرار می‌گیرد و جان خود را از دست می‌دهد.

به گفته فرماندار سراوان دوربین‌های اطراف این حادثه را ثبت و ضبط کرده و شناسایی و دستگیری عوامل این حادثه تلخ در دستور کار مسئولان انتظامی و امنیتی سراوان قرار دارد.

اسم رمزهای جدید برای آشوب در سیستان و بلوچستان، این بار هشتک مونا نقیب
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی خط بازار، تاریخ انتشار:۱۹ آبان ۱۴۰۱، کدخبر: ۴۶۴۷۸، khatebazar.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین