پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۵۵۳
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
با حکم فرمانده انتظامی کل کشور، سردار محمد قنبری به عنوان فرمانده انتظامی جدید سیستان و بلوچستان منصوب شد. مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید امروز با حضور سردار اشتری فرمانده انتظامی کل کشور و جمعی از مسئولان در ستاد فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان برگزار شد. لازم به توضیح است که قبل از این، سردار احمد طاهری، فرماندهی انتظامی استان را برعهده داشت که بنا بر پاره ای حاشیه های ایجاد شده منجر به ناآرامی ها، کنار گذاشته شد.

شعار سال : پیرو ناآرامی های ایجاد شده در استان سیستان و بلوچستان و برخی کم کاری های انتظامی-مدیریتی ، شاهد تغییرات در مدیران انتظامی استان سیستان و بلوچستان هستیم. در چند هفته پیش ، خبر تغییر رئیس کلانتری 16 زاهدان و فرماندهی انتظامی این شهرستان منعکس شد و جدیدا خبر می رسد که فرماندهی انتظامی استان نیز تغییر کرده است. 

تغییر فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بعد از تغییر فرمانده انتظامی زاهدان و کلانتری 16

با حکم فرمانده انتظامی کل کشور، سردار محمد قنبری به عنوان فرمانده انتظامی جدید سیستان و بلوچستان منصوب شد. مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید امروز با حضور سردار اشتری فرمانده انتظامی کل کشور و جمعی از مسئولان در ستاد فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان برگزار شد. لازم به توضیح است که قبل از این، سردار احمد طاهری، فرماندهی انتظامی استان را برعهده داشت که بنا بر پاره ای حاشیه های ایجاد شده منجر به ناآرامی ها، کنار گذاشته شد. سردار احمد طاهری در تاریخ دهم آبان ماه 1399 جای سردار محمد قنبری وارد استان شد و سردار محمد قنبری به ریاست پلیس آگاهی کل کشور منتقل گردید.

بر اساس این تغییرات، مجددا سردار محمد قنبری به جایگاه سابق خود در استان بازگشت داشته تا احتمالا بر اساس تجارب حرفه ای و سطح و نوع ارتباطات درون استانی، اقدام به مدیریت فضای انتظامی استان کند.

در این مراسم ، سردار اشتری فرمانده انتظامی کل کشور با اشاره به تودیع و معارفه فرماندهان انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت، برادر گرانقدرم سردار "احمد طاهری" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ، مردم‌داری و دلسوزی وی در برابر حل مشکلات جامعه بر کسی پوشیده نیست و مورد تایید بسیاری از اقشار مختلف مردم در استان، علما، ریش سفیدان و سران طوایف است و همواره خود را خادم خانواده‌های معزز و معظم شهدا و ایثارگران می دانست، لیکن تغییرات مدیریتی یک رویه معمول در سازمان انتظامی است.از طرف دیگر، سردار "محمد قنبری" نیز که از فرماندهان شایسته و عالی رتبه انتظامی هستند در راستای توسعه نظم و امنیت و حفظ حقوق آحاد جامعه برنامه های خوبی را به اجرا خواهند گذاشت و با اقدامات خوب خود انسجام، وحدت و همگرایی را در استان تقویت خواهند کرد و با هوشیاری و هماهنگی مناسب کینه فتنه انگیزان خارجی و داخلی را به خودشان برخواهد گرداند.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون 

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین