پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۵۳۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۸
حسین کنعانی مقدم یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: صحبت‌های آقای میرسلیم دخالت در امور قضایی است، زیرا در قانون اساسی، بحث تفکیک قوا را داریم. نکته بعدی این است که به نظر می‌رسد ایشان باید این حرف‌ها را در خصوص فرزند گرامی‌شان که در زندان است، می‌زد.

شعار سال: حسین کنعانی‌مقدم فعال سیاسی اصولگرا ، در واکنش به اظهارات اخیر میرسلیم نماینده تهران در خصوص اعدام‌ها گفت: اظهارنظر آقای میرسلیم به عنوان نماینده مجلس ارزش قانونی و حتی بحث کردن هم ندارد، چون قوه‌قضائیه مستقل بوده و قوه‌قضائیه است که در‌خصوص مجازات مجرمین تصمیم می‌گیرد که چگونه عمل کند.

وی افزود: این صحبت‌ها دخالت در امور قضائی است، زیرا در قانون اساسی، بحث تفکیک قوا را داریم. نکته بعدی این است که به نظر می‌رسد ایشان باید این حرف‌ها را در خصوص فرزند گرامی‌شان که در زندان است، می‌زد. اینکه در این شرایط، بنزین روی آتش بریزیم و حرف‌هایی بزنیم که باعث نگرانی بعضی از خانواده‌های درگیر در حوادث اخیر که فرزندانشان به بهانه‌های مختلف در زندان هستند شویم، چندان درست نیست. نباید باعث ایجاد تشویش در اذهان عمومی شد. به نظر می‌رسد که صحبت‌های آقای میرسلیم قابل بیان نیست و رئیس مجلس در چنین شرایطی که نمایندگان چنین اظهارنظر‌های عمومی می‌کنند، باید ورود پیدا کرده و در این خصوص موضع‌گیری کند.

کنعانی مقدم در پاسخ به این سوال که چقدر ضرورت دارد شخصیت‌های سیاسی مثل نمایندگان مجلس و آقای میرسلیم در جایگاهی صحبت کنند که نماینده همه مردم نه بخشی از اقشار مختلف مردم باشند، گفت: این یک قاعده کلی در مجلس است، تا حرفی در مجلس به عنوان یک بیانیه مشترک نزنند یا به صورت قانون مطرح نشود، حرف مجلس نیست و بیشتر اظهارنظر شخصی است و هیچ‌گونه ارزش حقوقی هم ندارد.

صحبت‌های میرسلیم دخالت در امور قضایی است، میرسلیم فکری به حال فرزند خود کند
این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این سوال که این اظهارات باعث تضعیف جایگاه نمایندگی مردم نمی‌شود، گفت: نمایندگان در بیان اظهارنظر آزاد هستند و می‌توانند در همه موارد اظهارنظر کنند. اما این مردم هستند که در انتخابات آینده اینچنین اظهارنظر‌هایی را ملاک بررسی صلاحیت و انتخاب افراد قرار می‌دهند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی تابناک، تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۱۵۵۵۱۲، www.tabnak.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
0
0
جناب آقای میرسلیم همه میدانید و میدانیم که تحریمها با این گستردگی دیگر لوث شده است شما باید بدانید نه ارزش نماینده بودن را دارید نه ارزش تحریم را افرادی با سن وسال شما بهترین کار برای آنها خانه نشینی وسکوت است متشکرم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین