پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۵۲۷۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
میرسلیم در گفتگو با منیبان، گویا فاصله 5 تا 10 روزه برای دادرسی و اعدام دستگیر شدگان در ناآرامی های اخیر را توصیه کرده اند. توصیه های که زنده کننده یاد خلخالی در برخورد با برخی از مجرمین می تواند باشد. افکار عمومی از آقای میرسلیم می پرسد که آیا در خصوص فرزند خودش هم می تواند این توصیه را تجویز کند؟ می پرسد که چرا متمایل به رویکرد پوپولیستی در اشتغال شده است؟ افکار عمومی کنجکاو است که بداند علل بیان این عبارات تند توسط میرسلیم چیست؟ چه عقبه فکری یا عامل ثالثی باعث طرح عمومی این بیانات شده است ؟ بعنوان سربازان گام دوم انقلاب، جناب میرسلیم را در خصوص این بیانات و این شیوه گفتاری، بشکلی مشفقانه امر به معروف و نهی از منکر می کنیم.

شعار سال: سید مصطفی نماینده محترم مردم تهران در مجلس در بیاناتی مسئله دار و نیازمند موشکافی از عقبه فکری ایشان و علل احتمالی بیان عمومی این بیانات، می‌گوید که فاصله بین دستگیری عوامل ناآرامی‌ها تا اعدام آن‌ها بسیار زیاد بوده و باید در فاصله ۵ یا ۱۰ روز بعد از دستگیری اعدام شوند. منتها قوه قضائیه روال خودش را دارد. آیین دادرسی بسیار محکم بوده و قوه قضائیه می‌خواهد براساس آیین دادرسی کار خود را انجام بدهد، اما با شرایطی که پیش آمده و ظلمی که به مردم شد بنابراین قوه قضائیه باید با توجه به این شرایط بررسی‌های خود را انجام بدهد (شعار سال: باید از آقای میرسلیم پرسید که تا چه اندازه از حقوق اساسی و شروط و آئین دادرسی کیفری خبر دارند؟ تا چه اندازه از فرآیند دادرسی یعنی بازجویی و جمع آوری ادله اثبات جرم، حق بهره مندی از وکیل، حق قانونی اعتراض و ... مطلع هستند؟ علل توصیه و گرایش دهی قوه قضائیه به رویکرد خلخالی گونه در دادرسی کیفری چیست؟ آیا همین سطح از تند روی و تندگویی را در خصوص فرزند عزیز خودشان هم می‌پسندند(می دانید که رسیدگی شرایط فرزند خودتان با رافت اسلامی توام بود)؟ جناب میرسلیم، به شما تذکر مشفقانه می‌دهیم که در گام دوم انقلاب، این نوع تند روی‌ها نه تنها جایی ندارد، بلکه خدای نکرده می‌تواند باعث ایجاد شائبه نفاق در خصوص شما شود و ضرورت بررسی احوالات شما و اطمینان از برخورداری از سلامت و صلاحیت تداوم عهده داری شغل نمایندگی. تذکر مشفقانه ما را پذیرا باشید برادر عزیز).

این حد تعارض،خودخواهی و خشم را از کجا آوردی جناب میرسلیم؟

مصطفی میرسلیم، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با مُنیبان در واکنش به ادعای رئیسی مبنی بر اینکه حتی یک بیکار هم در پاکدشت و رباط کریم وجود ندارد گفت، در برخی از مناطق به اندازه‌ای کار و اشتغال وجود دارد که صاحبان مشاغل برای پیش بردن کار به دنبال کارگر هستند البته این شرایط در همه جای کشور یکسان نیست. در تهران کار فراوان است تا جایی که در برخی مناطق آنقدر کار و اشتغال خوب است که نیاز داریم از سایر نقاط افراد علاقمند به کار بیایند. تصور برخی از اشتغال این است که کارمند دولت شوند این اشتغال مطلوب و مولد نیست (شعار سال: تقاضا داریم تحریف واقعیت ننموده و رویکرد پوپولیستی دوره احمدی نژاد را مجددا تکرار نکنید. چرا که با تائید و انکار شما، مشکلات حل نمی‌شوند. این همان آسیب مدیریتی است که ارکان نظام و منافع ملی را نشانه می‌رود و ما بعنوان سربازان این سرزمین نه تنها به شما، بلکه به هیچ احدی اجازه چنین انحرافاتی را نمی‌دهیم. بعنوان برادر دینی و شهروندی از شهروندان جامعه اسلامی، شما را از تداوم این نوع منکرات نهی نموده و به برگشت به راه انقلاب و اسلام، امر به معروف می‌کنیم).

میرسلیم در پایان یادآور شد: بنده قاطعانه از عملکرد قوه قضائیه در خصوص اتفاقات اخیر حمایت می‌کنم؛ فکر نمی‌کنم اعدام‌ها زودهنگام بوده بلکه به موقع و درست بوده است.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
0
0
خیلی بد گفته
ایمان بیات
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
0
0
آقا دمتون گرم ...

ما بدبختانه انقدر که از دوست نماهای داخلی ضربه می خوریم از دشمنا نمی خوریم ...
دوستی خاله خرسه یعنی همین ایشون و امثال ایشون
آقای میرسلیم تو چرا به خودت اجازه میدی تو هر چیزی اظهار نظر کنی ... تو چیکاره ای آخه ؟
بزرگترین ضریه رو اسلام از کی خورد ؟
از عمروعاص ٬ از ابن ملجم ٬ از خوارج ...
همشون هم مسلمونهای دو آتیشه بودن و جای مهر رو پیشونیشون بود
ولی احمق بودن ... و افراطی
مگه روش امیر المومنین این بود ؟
مگه با قاتل خودش اینطوری رفتار کرد ؟
وای به حال ما اگر میزانمون اون دنیا بشه علی ...
وای به حال مسئولین اگر علی قضاوت کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین