پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۵۸۷
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶
«سیدحسین حجتی»، معاون وزیر اطلاعات و رئیس محترم سازمان حراست کل کشور از پای کار آمدن ۳۰ هزار نیروی حراستی ادارات برای برخورد با اغتشاشات اخیر صحبت کرده است. ورای میزان موثر بودن استفاده از این رویکرد، باید پرسید که این عزیزان تا چه میزان برای کنترل اغتشاش آموزش دیده اند؟ آیا نوع برخورد آن‌ها تعبیر به سرکوب یا خودسری نشده است؟ آیا می‌دانیم که بحث کنترل اغتشاش و مراقبت و حساسیت به صدمه ندیدن اعتبار نظام و سرمایه اجتماعی، دو روی یک سکه هستند. اصول اولیه تامین امنیت مشارکتی، اشاره به این مهم می‌کند که حتی در شرایط اضطرار نیز نمی‌توان از تحفظات حفاظت از مردم شانه خالی کرد. نمی‌توان گفت که در اغتشاش و سرکوب، نان و حلوا پخش نمی‌کنند؟ نمی‌توان بی تفاوت به آسیب‌های خواسته و ناخواسته وارده بر مردم عادی بود. آیا نیرو‌های حراست، با این ادبیات آشنا هستند؟

شعار سال: رئیس سازمان حراست کل کشور با بیان اینکه دشمن با شعار «زن، زندگی، آزادی» به‌دنبال مخدوش کردن نظام خانواده بود، گفت: در اغتشاشات اخیر دشمن با استفاده از روش‌های ترکیبی به صحنه آمد، اما حدود ۳۰ هزار نفر از نیرو‌های حراست در سراسر کشور برای مبارزه با این فتنه در کنار سایرین پای کار آمدند.

«سیدحسین حجتی»، معاون وزیر اطلاعات در سمینار بانوان حراست با عنوان «زن، عفت، امنیت» گفت: اشتباه بزرگ آن است برخی تصور می‌کنند که تربیت افراد صرفاً در اجتماع شکل می‌گیرد در صورتی که تربیت افراد در خانواده شکل می‌گیرد و دشمن با شعار «زن، زندگی، آزادی» به‌دنبال مخدوش کردن نهضت خانواده بود و ما به دنبال برگزاری همایشی با عنوان «زن، عفت، امنیت» بودیم.

وی با بیان اینکه کمک به بهبود فرآیند‌های اداری باید به‌عنوان راهبرد اصلی مدنظر قرار گیرد، گفت: به‌عنوان مثال در اغتشاشات اخیر دشمن با همه ترکیبات به صحنه آمد و حدود ۳۰ هزار نفر از حراست کشور برای مبارزه با این موضوع در کنار سایرین پای کار آمدند.

حجتی با تأکید بر اینکه همه این رویکرد‌ها را در برنامه سال ۱۴۰۲ مورد توجه قرار خواهیم داد، خاطر نشان کرد: در برنامه‌های پیش‌روی سازمان افزایش کارکرد بانوان در بخش حراستی در دستور کار است و دفتری در تمام استان‌ها با ریاست بانوان تشکیل خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر ایران، تاریخ انتشار:۲۸ بهمن ۱۴۰۱، کدخبر: ۸۷۹۱۰۳، www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین