پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۸۶۳
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزارت ورزش و جوانات را مکلف کردند تا نسبت به واگذاری اماکن و سالن‌های ورزشی در قالب قرارداد اجاره در استان‌ها و شهرستان‌ها اقدام کند. نکته جالب اینجاست که حتی در شرایط حاضر هم بسیاری از افراد در نحوه واگذاری‌ها و شائبه فساد در واگذاری‌ها و اجاره اماکن ورزشی، بحث دارند.

شعار سال: نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزارت ورزش و جوانات را مکلف کردند تا نسبت به واگذاری اماکن و سالن‌های ورزشی در قالب قرارداد اجاره در استان‌ها و شهرستان‌ها اقدام کند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، بخش هزینه‌ای لایحه بودجه ۱۴۰۲ را بررسی کرده و با پیشنهاد الحاقی یک بند به تبصره ۹ لایحه موافقت کردند.

بر اساس این بند الحاقی به تبصره ۹، وزارت ورزش و جوانان مکلف است نسبت به واگذاری اماکن و سالن‌های ورزشی استان‌ها و شهرستان‌ها از طریق ادارات مربوطه با اولویت هیأت‌های ورزشی محلی به صورت اجاره‌ای اقدام و قرارداد منعقد نمایند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت پرسون، تاریخ انتشار:۱۴ اسفند ۱۴۰۱، کدخبر: ۴۶۶۰۳۸، purson.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین