پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۷۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: از 37 مورد مجوز صادر شده در حوزه عینک‌سازی، تنها پنج مورد آنها دارای صلاحیت بوده و 32 مورد فاقد پروانه و بدون صلاحیت خاص در اردبیل فعالیت می‌کنند.
شعار سال: فرهاد پورفرضی عصر امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی در اردبیل اظهار کرد: عده‌ای از عینک‌فروشی‌های سطح استان به ویژه در اردبیل بدون اینکه پروانه قانونی داشته باشند اقدام به عینک‌سازی و فروش عینک‌های طبی نیز می‌کنند در حالی که باید این افراد از دانشگاه علوم پزشکی مجوز لازم را دریافت کنند.

وی تصریح کرد: بعد از شکایت‌های مردمی در قالب کمیسیون ماده 11 پرونده‌های این عینک‌سازی‌های غیرمجاز و عینک‌فروشی‌های فاقد اعتبار مورد بررسی قرار گرفت و متخلفان به تعزیرات معرفی شدند تا برخورد قانونی انجام شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: ‌در شهر اردبیل از 37 مورد فعالیت در این حوزه تنها پنج فقره دارای پروانه و اعتبار لازم هستند و مابقی 32 مورد عینک‌سازی و عینک‌فروشی‌ها از مجوز قانونی برخوردار نیستند که قطعاً فعالیت آنها به ضرر و زیان مردم و چشم آنها به عنوان چشم حساس است که اگر نظارت‌ها و پیگیری‌ها مستمر نباشد سوءاستفاده‌ها در این زمینه به چند برابر می‌رسد.

پورفرضی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: امیدواریم همان طور که با برخی تزریقاتی‌های غیرمجاز برخورد کردیم با این پدیده نیز برخورد جدی داشته باشیم.

رضایتمندی 91 درصدی از طرح تحول نظام سلامت در اردبیل

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با اشاره به اجرای طرح نظام تحول سلامت از اردیبهشت ماه امسال اضافه کرد: اولویت دادن به این حوزه از سوی دولت خدمتگزار و کم کردن هزینه‌های پرداختی از سوی مردم یک حرکت مفید و مؤثری را به وجود آورده تا ارتقاء خدمات کیفی را در این حوزه شاهد باشیم.

پورفرضی عنوان کرد: مرحله اول این طرح از 15 اردیبهشت ماه سال‌جاری در استان شروع شده و ما در این مرحله در شش بسته خدماتمان را به مردم ارائه کردیم تا رضایتمندی آنها با توجه به کاهش هزینه‌های پرداختی ارتقاء یابد.

وی در ادامه افزود: 30 درصد هزینه‌ها پیش از این از جیب مردم پرداخت می‌شد که با اجرای این طرح این رقم تا شش درصد کاهش یافته است.

پورفرضی به جمع‌بندی رضایت مردمی در این زمینه اشاره کرد و ادامه داد: رضایتمندی ائمه جمعه، جماعات و استانداران تا 84 درصد و بیماران بستری در بیمارستان‌ها تا 91 درصد نمایان بوده که 15 درصد نسبت به قبل از اجرای طرح وضعیت عالی را شاهد هستیم.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 5 آبان ۱۳۹3، کد مطلب: 13930805001556، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
0
0
چرا تعطیل شان نمی کنید خوب. فقط بلد هستید به جگرگی ها و سوپری ها و اغذیه فروشی ها و قصابی ها گیر بدین؟
فقط بخش بهداشت محیط شما باید فعال باشه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین