پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۷۵۳
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹
مدیرکل استاندارد استان اردبیل از صدور گواهی‌نامه انطباق صادرات و واردات کالاهای مشمول استاندارد اجباری در استان خبر داد. وی یادآور شد استاندارد ملی مراکز آب‌درمانی، عینک‌های آفتابی و محافظ‌ های چشم و صورت، مواد فلزی، گاز طبیعی، فناوری اطلاعات، فعالیت‌های وابسته به آب شرب و فاضلاب و دانه‌بندی الک‌های مورد استفاده در آزمون مصالح ساختمانی ، از قبل در سازمان استاندارد تدوین شده است.

شعار سال: هاشم علایی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری ۲۰ گواهی انطباق صادرات و واردات صادر شده و تا پایان سال نیز ۲۰ گواهی دیگر صادر می‌شود.

وی به انجام ۵۵۰ مورد بازدید فنی از واحدهای تولیدی استان اشاره و تأکید کرد: در طول بازدیدهای انجام شده در نیمه نخست سال ۶۴۴ مورد نمونه‌برداری انجام شده است.

مدیرکل استاندارد استان با تأکید به اینکه بررسی استاندارد کالاهای تولیدی با هدف اعتمادآفرینی برای مشتریان و ارتقا کیفیت تولیدات است، تأکید کرد: ۳۰۸ واحد تولیدی تحت پوشش اداره کل استاندارد هستند.

علایی تعداد فرآورده‌های تولیدی تحت پوشش را ۴۸۸ مورد عنوان و اضافه کرد: از جمله برنامه‌های این اداره کل تدوین استانداردهای ملی است و از ابتدای سال ۳۴ استاندارد ملی در استان تدوین شده است.

وی افزود: تدوین استاندارد برای واژه‌نامه غلات، نردبان‌های ثابت، صرفه‌جویی در انرژی، فناوری اطلاعات بیومتریک و مهندسی نرم‌افزار سیستم‌ها در دست اقدام است.

مدیرکل استاندارد استان یادآور شد در سال گذشته استاندارد ملی مراکز آب‌درمانی، عینک‌های آفتابی و محافظ‌ های چشم و صورت، مواد فلزی، گاز طبیعی، فناوری اطلاعات، فعالیت‌های وابسته به آب شرب و فاضلاب و دانه‌بندی الک‌های مورد استفاده در آزمون مصالح ساختمانی تدوین شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 22 آبان 1395، کد مطلب:3821790، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین