پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۷۶۲۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳
«یونس شاهمرادی» قاری ایرانی قرآن کریم موفق شد تا بالاتر از «عبدالعزیز الفقیه» رقیب عربستانی خود، عنوان نخست دومین دوره رقابت های استعدادیابی قرآنی «عطرالکلام» عربستان را از آن خود سازد. این قاری صاحب جایزه ۳ میلیون ریالی (۴۰ میلیارد تومانی) شد.

شعارسال: در دومین دوره رقابت‌های استعدادیابی قرآنی «عطرالکلام» عربستان، یونس شاهمرادی قاری ایرانی موفق شد رتبه نخست را از آن خود کند. شاهمرادی جایزه ۳ میلیون ریالی (۴۰ میلیارد تومانی) خود را از دستان «ترکی آل الشیخ» رئیس کمیته سرگرمی عربستان و چهره پیشران اصلاحات فرهنگی بن‌سلمان دریافت کرد.

تلاوت 40 میلیارد تومانی یونس شاهمرادی

تعداد بازدید : 54

قاری ایرانی با این تلاوت ۴۰ میلیارد تومان جایزه گرفت!

تعداد بازدید : 50
 
اختصاصی -پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
1
1
بایدببینیم چه عاملی باعث گردید بیکباره یک جایزه ۴۰میلیاردتومانی آنهم به قاری"ایرانی"ازطرف "رئیس کمیته سرگرمی عربستان" داده شود؟.سالهای قبل هم قراءایرانی مقام اول را کسب کرده بودند اما چنین جوایزی معمول نبود. اولا مشخص است این جایزه بخاطر همان"صدق ا...العظیم"درپایان قرائت قرآن به آقای شاهمرادی داده شد، که اگر"صدق ا...العلی العظیم"گفته بود ازاین جایزه خبری نبود. و معلوم میشود یک توافق قبلی هم صورت داده بودند. حالا بجای اینکه مرتبا مقدارجایزه و به به و چه چه را تکرارکنیم بایددید چه اهدافی پشت این جایزه دادن هست و دورنمای آن چیست. و حواسمان باشد بخاطرپول از باورها و اعتقادمان دست نکشیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
0
1
مبارکش باشه زحمت کشیده خداوند هم کمکش کرده شما چرا ناراحتی
(⁠T⁠T⁠)
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
2
0
انشاالله خدا به ایشون کمک کنه که ازین اشتباهش توبه کنه
تام علی بیشتر از این ها ارزش داره
حالا هی تو گوش مردم نکنید تقیه کرده تقیه کرده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین