پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۳۸۷۸۹۷
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۴
اقتصاد کشور در شرایط حساسی قرار داشته و نقدینگی بالا یا غیر هدفمند،برای این اقتصاد نقش سم مهلک را دارد در قهوه صبحگاهی پیرمرد دارای ضعف عمومی. بورس یکی از بازارهایی است که می توان با جذاب سازی ان، اقدام به حبس نقدینگی در ان نمود. همه بورسی ها هم این قاعده را خوب می دانند. لذا خواهش می کنیم بگذارید دست در دست هم از التهاب اقتصاد بکاهیم. نشنویم که مدیری بیاید و درباره این بازی مشارکتی دم از حال خوب اقتصاد و بیان عباراتی گل درشت نظیر بورس دماسنج اقتصاد و غیره بزند. گفتن همان و و قاطی شدن ماست ها و قیمه ها همان . گفتیم تا نگویید نگفته بودیم. صحبت های سیامک قاسمی هم در این خصوص ارزش مطالعه دارد.

شعارسال: سیامک قاسمی در یک یادداشت در فضای مجازی درباره رشد شاخص کل بورس نوشت: بسیار طبیعی است که در یک اقتصاد تورمی بازار بورس هم مثل ارز و طلا و مسکن رشد قابل توجه داشته باشد.

کدام بورس دماسنج اقتصادی است؟ شروع نکنید تا افشاگری نکنیم

کدام بورس دماسنج اقتصادی است؟ شروع نکنید تا افشاگری نکنیم

وی عنوان کرد: فقط خواهش می‌کنم در شرایط تورم بالا، این شعار‌ها را دوباره شروع نکنید که بورس دماسنج اقتصاد است و رشد بورس نشان‌دهنده حال خوب اقتصاد است و این‌ها.

سایت تحلیلی خبری شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت گسترش، تاریخ انتشار: 29فروردین1402، کدخبر: 292022، www.gostaresh.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین