پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۸۸۱۰۷
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸
گویا بچه گیرآوردند، خودرو‌های چینی مونتاژی را به قیمت دو برابری می‌فروشند و با حمایت‌های خاص که تقریبا همه دارند متوجه آن می‌شوند قیمت‌ها را با جهش خرگوشی بالا برده اند و حالا مظلوم بازی کاهش قیمت لاک پشتی در حال اجرا است. آقایون محترم، این مسیری را که شما خط می‌کشید، سال‌های پیش ما آسفالت کردیم. خجالت

شعار سال: بررسی قیمت‌ها در بازار خودرو حاکی از کاهش شدید قیمت خودرو‌های مونتاژی است، به‌طوری که امروز قیمت بازاری لاماری ایما با کاهش فاحش ۸۰ میلیون تومانی مواجه شد و به ۲ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان رسید.

تا ساعت ۱۱ و ۲۰ دقیقه امروز (چهارشنبه، ششم اردیبهشت) قیمت خودروی مکث تیارا با افت ۴۰ میلیون تومانی به یک میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان رسید.


افزایش قیمت خودرو‌های مونتاژی با پرش‌های حمایتی خرگوشی و کاهش لاک پشتی
همچنین خودروی فردا SX۵ با کاهش ۳۰ میلیون تومانی، یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت خورد.

برپایه این گزارش، خودروی فردا T۵ دیگر خودروی مونتاژی است که در روز جاری افت ۳۰ میلیون تومانی را تجربه کرد و به یک میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان رسید.

در این میان، مکث کلوت دنده دستی با کاهش ۲۰ میلیون تومانی به یک میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان و همچنین تیگارد X۳۵ با کاهش ۱۰ میلیون تومانی به یک میلیارد و ۴۵ میلیون تومان رسید.

برپایه این گزارش، انتظار می‌رود با قیمت‌گذاری شورای رقابت، سقوط قیمت‌ها شدت بیشتری گرفته و تداوم یابد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت ارانیکو ، تاریخ انتشار:۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، کدخبر: 162417،www.eranico.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین