پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۸۸۲۸۴
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
آقای سید سجاد پادام، بنظر می رسد که هنوز ساختار قدرت پشت پرده در ایران را نمی شناسی. برای امثال تو هنوز خیلی زود بود که با نقد وارد میدان بازی شوی. برو به عزیز احتمالی صحنه گردان پشت صحنه سلام برسان و بگو برای بالا بردن سن بازنشستگی ( بالاتر از 50 سال)، نیازی به موس موس نیست. اولا طبق قانون و بحث عطف به ما سبق نشدن ، امکان چنین کاری وجود ندارد. دوما، اگر واقعا دلسوزی، برو جلو نکبت فساد در صندوق های بازنشستگی را بگیر و طبل رسوایی اش به گوش کلاخ فلان دزیده هم رسیده است. نکبت فساد و میمون بازی ها در بعضی از صندوق ها، انسان را به تهوع می اندازد. راست می گویی و خیرخواه مردمی، در مقابل انتصابات محفلی و سهم خواهانه ، لاقیدی در فعالیت و بی برنامه گی ها ، فسادهای صندوق های بازنشستگی، سینه سپر کن اخوی. سربسته عرض شد. لازم باشد، اسم دبیرستانت را هم می توانیم به سمع و نظر مردم برسانیم. با ما از این بازی ها راه نینداز که آشپز همان غذایی هستیم که در کاسه شماست.

شعارسال: سجاد پادام مدیرکل بیمه‌های اجتماعی وزارت کار اظهار کرد: کشور یونان ۱۰۰ جزیره فروخت تا بتواند مطالبات بازنشستگانش را بدهد، ما هم به زودی به این وضعیت دچار می‌شویم.۳۰۰ هزار شهید دادیم که یک وجب خاک از دست ندهیم، اما ممکن است به جایی برسیم که مجبور شویم کیش، قشم و خوزستان را بفروشیم تا بتوانیم حقوق بازنشستگان را بدهیم.

باید کیش را بفروشیم تا حقوق بازنشستگان را بدهیم! زکی

او افزود: حتی اگر ۳ میلیون بشکه نفت را بدون تحریم بفروشیم و پولش را کامل بگیریم باز هم نمی‌توانیم بحران بازنشستگان را حل کنیم. باید در ۵ ماه ۸۵ هزار میلیارد کار عمرانی می‌کردیم، ولی فقط ۱۳ هزار میلیارد اجرایی شده، یعنی ۲۰ درصد.

تعداد بازدید : 2

 

*توضیحات تکمیلی برای بهره برداری بیشتر از خبر:

«سید سجاد پادام» اهل ماهشهر خوزستان، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد اقتصاد انرژی از دانشگاه علامه طباطبایی؛ دانشجوی دکتری اقتصاد سلامت از دانشگاه تربیت مدرس و پیش از این مدیر گروه رفاه و تامین اجتماعی و همچنین معاون دفتر اجتماعی مرکز پژوهش‌های مجلس بوده است. باحکم حجت الله عبدالملکی، سید سجاد پادام به سِمت مدیرکل دفتر بیمه‌های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب شد (بجای احد رستمی). دفتر بیمه‌های اجتماعی به سیاستگذاری در حوزه هایی، چون بیمه بازنشستگی، بیمه بیکاری، بیمه درمان و بیمه از کارافتادگی می‌پردازد.
باید از آقای پادام پرسید که بهتر نیست بجای روضه خوانی با قیافه‌ای مظلوم، در خصوص فساد در تامین اجتماعی، فساد در صندوق‌های بازنشستگی و شرکت‌های تابعه ان حرف بزنند؟ آیا بهتر نیست که بجای انداختن مشکل گردن مردم و اجتهاد نابجای ممنوعیت بازنشستگی زیر ۵۰ سال، بفکر اصلاح ساختار مالی و بودجه‌ای صندوق‌هایی باشند که از فرط لجن و کثافت فساد مالی و باندبازی میمون صفتانه، از کنارشان هم نمی‌شود رد شد؟

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین