پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۳۴۶
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷
می گوییم انتصابات در کشور مشکل دارد، می گویند سیاه نمایی نکنید و مصداق بیاورید. در دولت چپ داد می زنیم ، می گویند سیاسی کار راستی هستید. در دولت راست داد می زنیم، می گویند چپی خارج از چارچوب هستید. مرده شور ببرد کل وجود فاسدتان را که منافع ملی و انقلاب و ماموریت تمدن سازی را نمی بینید و سرتان را در طویله دنیا فرو کردید و مثل چهارپای لجام زده فقط داخل اخور را نگاه می کنید. از نهادهای نظارتی و بازرسی کشور تقاضا داریم ، ادعای جناب میرزایی را راست ازمایی نموده و در صورت صحت ادعا و عدم رعایت شایسته سالاری در انتصاب، ضمن دستور به عزل فرد مورد اشاره، تذکر و اخطار قانونی لازم به تصمیم گیران انتصابات در صندوق بازنشستگی کشوری داده شود.همچنین بحث فسادها در صندوق های بازنشستگی و حتی شرکت های ذیل تامین اجتماعی، مورد تائید ما هم هست.مصدایق آن هم فراوان است. ورود موثر و سیستماتیک با سه برنامه ضربتی، میان و بلند مدت را خواستاریم.

شعارسال: میرزایی، معاون اسبق وزیر کار در نشستی، فساد صندوق‌های بازنشستگی را افشا کرد.

فیش فروش دانشگاه علامه ، مدیرعامل یکی از شرکت‌های بزرگ صندوق بازنشستگی است + خاک بر سر نهادهای نظارتی کور و کر

میرزایی معاون اسبق وزیر کار گفت: یک نفر که در دانشگاه علامه فیش‌فروش بوده الان مدیرعامل یکی از صندوق‌های بزرگ بازنشستگی است. ناترازی صندوق‌ها با افزایش سن بازنشستگی حل نمی‌شود، چون درگیر فساد شدید است.

سخنگوی دولت می‌گوید ۲ هزار کارخانه تعطیل، فعال شده‌اند، چند روز بعد رئیس‌جمهور این عدد را ۴ هزار کارخانه ذکر می‌کند!

تعداد بازدید : 6


شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت روزنو، تاریخ انتشار: 9دی1402، کدخبر: 600003، roozno.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین