پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۶۶۳
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
چندین و چند سال است که کشاورز سیستان و بلوچستانی در حال زخم مرگ است و آقایان با حرافی مثلا در حال اداره امور. جمع کنید این بازی مکاره بی لیاقتی را . معاون وزیر کشور در سال گذشته روی کشاورز سیستانی فریاد بلند می کند و وزیر نیرو مدام وعده می دهد و وزیر امور خارجه، شعار درمانی . خجالت بکشید از این حجم ناکارامدی و ضعف در عملکرد. هشدار درباره ترک خوردن سد کمال خان دادیم ولی اصلا نفهمیدید. حیف حقوق ماهیانه که به شما می دهیم. حیف اسم وزیر و وکیل که روی امثال شما گذاشته ایم. حیف نظام و انقلاب که امثال شما در آن سمت دارید؟ خاک بر سر هرچه مدیر بی لیاقت در جمهوری مقدس اسلامی. هر طور که می خواهید قضاوت کنید . چنان پاک تان کنیم که نص قرآن مجید، انگار هیچگاه وجود نداشتید.

شعارسال: علی‌اکبر محرابیان ضمن اشاره به دستور رئیس‌جمهور مبنی بر پیگیری حقابه هیرمند تا حصول نتیجه اظهار داشت: پیرو دستور ویژه رئیس جمهور به منظور تعیین و تکلیف مسئله آب شرق کشور، روز گذشته جلسه‌ای با حضور دستگاه‌های ذی‌ربط در این موضوع تشکیل شد.

آقای وزیر نیروی محترم، درباره حق آبه هیرمند چرا حرافی می کنی؟ برنامه زمان مند و خروجی ها کجاست؟

وزیر نیرو در تشریح جلسه برگزار شده گفت: در این جلسه ابعاد مختلف حل مسئله حقابه هیرمند مورد بررسی قرار گرفت و پس از گزارشاتی که دستگاه‌های مختلف ارائه کردند، تصمیماتی به منظور احقاق حق ایران اتخاذ شد.

وی افزود: مطابق گزارش‌های ارائه شده در این جلسه، دولت طالبان متعهد به عملیاتی کردن معاهده هیرمند و پرداخت حقابه ایران بر اساس این معاهده شده است.

محرابیان تاکید کرد: دولت برای تامین منابع آب هیرمند گام‌های جدی تعریف کرده و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده ما حقابه ایران از رود هیرمند را وصول خواهیم کرد.

 اخیرا رئیس‌جمهور در دستوری ویژه وزرای امور خارجه و نیرو را مامور به پیگیری حقابه هیرمند کرد. بلافاصله پس از این دستور، وزیر نیرو از جلسه‌ای با حضور کلیه دستگاه‌های ذی‌ربط برای تعیین تکلیف این مسئله خبر داد.

سایت تحلیلی خبری شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 26اردیبهشت1402، کدخبر: 1402022616699، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین