پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۰۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
فداحسین مالکی با انتقاد از عدم تخصیص حقابه هیرمند به کشورمان از سوی افغانستان، گفت: مردم منطقه در شرایط بحرانی قرار دارند و این روز‌ها شاهد خشکسالی و ریزگرد‌ها هستیم لذا تخصیص حقابه هیرمند باید فراتر از حوزه دیپلماسی پیگیری شود؛ در واقع ستاد کل نیرو‌های مسلح باید موضوع حقابه را بررسی کند.
شعار سال: فداحسین مالکی با انتقاد از عدم تخصیص حقابه هیرمند به کشورمان از سوی افغانستان، گفت: متاسفانه برای دریافت حقابه کشورمان گرفتار تناقض‌ها و اختلافات داخلی طالبان هستیم در حالی که مطابق کنوانسیون‌های بین‌المللی این مهم باید انجام شود.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم منطقه در شرایط بحرانی قرار دارند و این روز‌ها شاهد خشکسالی و ریزگرد‌ها هستیم لذا تخصیص حقابه هیرمند باید فراتر از حوزه دیپلماسی پیگیری شود؛ در واقع ستاد کل نیرو‌های مسلح باید موضوع حقابه را بررسی کند.

وی ادامه داد: متاسفانه شیطنت‌هایی صورت می‌گیرد و بعضا نیز عمدا اقداماتی می‌شود که نشان می‌دهد صداقتی هم وجود ندارد؛ زیرا بعد از سفر وزیر نیروی کشورمان به افغانستان به عنوان مقام بلندپایه ایران، آب را باز کردند تا به گود زره برود که این اقدام خلاف عرف دیپلماتیک است و آن را بی‌پاسخ نخواهیم گذاشت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در این راستا رایزنی‌های متعددی با مقامات طالبان صورت گرفته لذا باید بر اساس قوانین اقدامات لازم را انجام دهند. ادامه این روند مردم را دچار چالش‌های جدی در حوزه کشاورزی و ... می‌کند.
 
تعداد بازدید : 77

کشور‌های خارجی با سدسازی برای افغانستان به دنبال کسب نفوذ در این کشور هستند/ سند ۱۹۴۷ سازمان CIA بیانگر تمایل آمریکا به تداوم اختلاف آبی ایران و افغانستان در هیرمند است

 سیده زهرا قریشی، پژوهشگر دیپلماسی آب و هیدروپولتیک اظهار داشت: ترکیه در سدسازی افغانستان فعالیت دارد/ عواقب زیست محیطی خشک شدن سیستان و هامون بیشتر متوجه افغانستان خواهد بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار:۱۱ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر:۶۹۳۰۶۳، www.entekhab.ir/ و کانال تلگرامی نود اقتصادی
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
0
0
سد رو بزنید داغون کنید درس عبرت بشه براشون
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین