پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۸۹۰۹۵
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید ظرفیت قراردادی ما و توافقات با دولت برای تحویل گرفتن اتوبوس در همین امسال بیش از ۳۰۰۰ دستگاه باشد. باید به آقای چمران گفت که زاکانی ادعای وجود پول کافی در شهرداری دارد، چرا تقاضا نمی کنید؟ بجای فعالیت های بی خاصیت تبلیغاتی از شهرداری ( حداقل ماهی یک تا دو بار) ، با پولش یک تا دو اتوبوس نو بخرید، سالی 25 اتوبوس جلو می افتید. حرفش حقه بپذیر.

شعارسال: مهدی چمران رییس شورای شهر تهران اظهار کرد: امروز تهران به حداقل ۹۰۰۰ دستگاه اتوبوس نیاز دارد و با تدابیر بودجه‌ای صورت گرفته در شورا و شهرداری و انتظاراتی که از وزارت کشور داریم، ۳۰۰۰ دستگاه اتوبوس جدید مورد مطالبه ما تا پایان سال جاری است.

تهران به ۹۰۰۰ اتوبوس جدید نیاز دارد + زاکانی پول داره بده بخره

وی تاکید کرد: باید ظرفیت قراردادی ما و توافقات با دولت برای تحویل گرفتن اتوبوس در همین امسال بیش از ۳۰۰۰ دستگاه باشد بگونه‌ای که بتوانیم در امسال ۲۰۰۰ دستگاه جدید با قرارداد مستقیم و ۱۰۰۰ دستگاه نیز از وزارت کشور تحویل بگیریم.

رییس شورای شهر تهران یاداور شد: قرارداد‌های فعلی منعقد شده بصورت مستقیم با خودروسازان داخلی جهت تحویل در امسال حداکثر به میزان جمعا ۷۶۰ دستگاه است که مربوط به شرکت‌های عقاب افشان و اسنا می‌باشد.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت جهان نیوز، تاریخ انتشار: 11خرداد1402، کدخبر: 839414، www.jahannews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین