پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۸۹۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
نماینده مردم آمل عنوان داشت: در کشورمان هر مسئله ای سیاسی شود، از مسیر اصلی اش منحرف می شود و این واقعیت است. بعید می دانم موضوع هدفمندی یارانه ها به این زودی ها حل شود مگر کسی شهامتی به خرج دهد و موضوع را حل کند.

شعار سال: عزت الله یوسفیان ملا در ابتدا با اشاره به گستردگی قانون هدفمندی یارانه ها گفت: این قانون پشتوانه ریالی بسیار بالایی دارد که نزدیک به دو برابر بودجه عمرانی کشور است.

وی که با رادیو گفت‌وگو مصاحبه می کرد، خاطرنشان کرد: در ابتدای قانون هدفمندی یارانه بررسی نشده است که چه کسانی نیازمند هستند بنابراین به همه مردم پول دادند و کسی هم بدش نمی آید؛ چه آنها که این پول آدامس بچه هایشان است و چه آنها که با این پول زندگی می کنند زیرا خانواده هایی هستند که روی این پول حساب باز کرده اند.

نماینده مردم آمل با اعتقاد بر اینکه اصل موضوع هدفمندی یارانه ها سیاسی شده است، عنوان داشت: در کشورمان هر مسئله ای سیاسی شود، از مسیر اصلی اش منحرف می شود و این واقعیت است. بعید می دانم موضوع هدفمندی یارانه ها به این زودی ها حل شود مگر کسی که شهامتی به خرج دهد و موضوع را حل کند.

وی خاطرنشان کرد: قانون هدفمندی ابعاد مختلفی داشته است. مسئله پرداخت نقدی به حدی گسترش پیدا کرده است که ابعاد دیگر مغفول مانده است زیرا باید سهم تولید و درمان نیز پرداخت می شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار 8 آذر 95 ، کد مطلب: 249633: www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
0
0
هدفمندی از ابتدا هم مشکل داشت. چرا فقط طرف مصرف کننده رو بخوبی اجرا کردیم و وجوه ذخیره شده سهم تولید رو ندادیم؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین