پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۶۳۲
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸
مرورگر اپرا وان که پیش‌تر به‌صورت محدود در دسترس قرار داشت، حالا به‌شکل عمومی منتشر شده است تا همه کاربران بتوانند آن را امتحان کنند.اپرا وان با طراحی جدیدی در دسترس کاربران قرار گرفته است. این شرکت می‌گوید طراحی جدید مرورگر آن‌ها به کاربران کمک می‌کند تا سریع‌تر و راحت‌تر به امکانات موردنیاز خود دسترسی پیدا کنند. علاوه‌براین، ظاهراً جای ماژول‌ها به‌صورت خودکار براساس محتوا و کاری که انجام می‌دهید، تغییر می‌کند تا بهترین تجربه ممکن را داشته باشید.

شعار سال: اپرا چندی قبل از مرورگر جدیدی به نام Opera One رونمایی کرده بود که از قابلیت‌های هوش مصنوعی ازجمله چت‌بات‌ها بهره می‌برد. این مرورگر اکنون از حالت Early-Access خارج شده است و همه کاربران می‌توانند آن را روی ویندوز، مک و لینوکس امتحان کنند.

مرورگر اپرا وان به‌صورت عمومی منتشر شد؛ طراحی جدید و هوش مصنوعی یکپارچه
مرورگر «اپرا وان» به‌صورت یکپارچه با هوش مصنوعی Aria عرضه شده است که از نوار کناری نرم‌افزاری می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. این ابزار از طریق همکاری اپرا با OpenAI، سازنده ChatGPT، ساخته شده است و برای پاسخگویی به سؤالات کاربران از مدل GPT استفاده می‌کند.

این هوش مصنوعی اطلاعات خود را به‌صورت لحظه‌ای از اینترنت می‌گیرد و حتی می‌تواند برای شما کدنویسی کند. به‌علاوه، با کمک Aria وقتی کلیک راست می‌کنید می‌توانید به گزینه‌های بیشتری متناسب با محتوای پیش روی خود دسترسی داشته باشید.

نوار کناری اپرا وان دسترسی مستقیم به ChatGPT یا ChatSonic را هم برای کاربران فراهم می‌کند. اما اگر به‌دنبال هیچ‌کدام از قابلیت‌های هوش مصنوعی این مرورگر نیستید، می‌توانید به‌طور کامل آن‌ها را نادیده بگیرید.

اپرا وان با طراحی جدیدی به استقبال کاربران می‌رود

اپرا وان با طراحی جدیدی در دسترس کاربران قرار گرفته است. این شرکت می‌گوید طراحی جدید مرورگر آن‌ها به کاربران کمک می‌کند تا سریع‌تر و راحت‌تر به امکانات موردنیاز خود دسترسی پیدا کنند. علاوه‌براین، ظاهراً جای ماژول‌ها به‌صورت خودکار براساس محتوا و کاری که انجام می‌دهید، تغییر می‌کند تا بهترین تجربه ممکن را داشته باشید.

اپرا امیدوار است که با کمک قابلیتی موسوم به جزیره‌های زبانه‌ای مشکل ازدیاد زبانه‌ها را برطرف کند. اپرا وان با کمک اطلاعاتی که از فعالیت‌های شما می‌گیرد، زبانه‌های مرتبط را با هم دسته‌بندی می‌کند. برای مثال، اگر چند زبانه را از سرویس گوگل داکس باز کرده باشید، همه آن‌ها در کنار هم در یک جزیره قرار می‌گیرند.

از طرف دیگر، این مرورگر جدید از نظر معماری تغییراتی داشته است تا رابط کاربری سریع‌تر و روان‌تری داشته باشد. این رویکرد به اپرا کمک خواهد کرد تا مرورگر خود را از سایر مرورگر‌های مبتنی بر کرومیوم متمایز کند. برای دانلود این نرم‌افزار می‌توانید به وب‌سایت این شرکت مراجعه کنید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت وب زوم، تاریخ انتشار:۳۰ خرداد ۱۴۰۲، کدخبر:۱۶۶۹۳، webzoom.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین