پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۸۲۰
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
گویا تعریف به لطف و بزرگ منشی حضرت اقا از مجلس یازدهم و انقلابی خواندن این مجلس، برای بعضی از اقایان ایجاد شبهه کرده و قصد عدم باور ناتوانایی هایشان را دارند. آقای حسین جلالی، از خودت شروع می کنیم و قاضی هم خودت. ایا تو واقعا در وزن نماینده مجلس بودی و ظاهر شدی؟ اگر جسارت نباشد باید بگوییم که اولیا الله به ما سفارش اکید کرده اند که نان را از راه حلال بخوریم ، شما هم این روایات را شنیده اید اخوی؟ نکته پایانی اینکه اگر وزن مجالس آینده ما همانند مجلس یازدهم در گام دوم انقلاب تکرار شود، بساط خیلی را جمع خواهیم کرد. منافع ملی و رسالت تمدنی با کسی تعارف ندارد ( سربسته عرض شد).

شعارسال: حجت الاسلام حسین جلالی، نماینده رفسنجان در نطق میان دستور خود در جلسه علنی روز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خدا را شاکریم که جمهوری اسلامی و حکومت دینی در جهان در دهه پنجم از عمر خود با وجود همه دشمنی‌ها و فتنه‌ها توانست با کارآمدی، موفقیت و پیروزی خود را به رخ جهانیان بکشاند و حقانیت نظام اسلامی را به اثبات برساند.

رهبر معظم انقلاب مجلس یازدهم را به لطف تکریم کرد جناب حسین جلالی ، امر بر شما مشتبه نشود و ناکارامدی های مجلس یازدهم را زیر فرش نبرید

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم به دوسالگی عمر خود نزدیک می‌شود، گفت: دولت با دیپلماسی فعال در عرصه بین المللی روابط حسنه با همسایگان و جهان را در سرلوحه کار خود قرار داد و با هماهنگی با کشور‌ها با دلار زدایی، دیکتاتوری و آقایی دلار را شکست و بزرگترین ضربه را بر پیکر اقتصاد آمریکا وارد ساخت و با حضور در حیاط خلوت آمریکا به تحقیر آمریکا پرداخت و با عضویت در شانگهای، پیشنهاد عضویت در بریکس، تفاهم نامه ۲۰ ساله با روسیه و ۲۵ ساله با چین، سوآپ گازی سه جانبه، سفر به اندونزی و سوریه توانست آمریکا را از ابرقدرتی بیندازد و قدرت را به غرب آسیا با محوریت ایران اسلامی منتقل سازد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: در عرصه داخلی با تولید ۷ هزار مگاوات برق، کاهش ۱۲ درصدی تورم، فعال سازی ۴ هزار کارخانه تعطیل شده، حذف دلال سازی از خودرو، مسکن، سکه، دلار و افزایش ارزش پول ملی، اجرای بیمه همگانی، درمان رایگان پنج دهک جامعه به میزان ۱۲ میلیون نفر، آبرسانی به خوزستان، همدان، سنندج، سیستان و آبگیری دریاچه ارومیه گوشه‌ای از خدمات دولت آقای رئیسی است.

جلالی در عین حال خاطرنشان کرد: با دیپلماسی غیر برجامی، آقای رئیسی در دهه پنجم انقلاب اسلامی آتش به جان فرقه رجوی انداخت و زنگ اخراج منافقین از اروپا نواخته شد. آقای رئیسی با تلاش شبانه روزی و خدمات بی وقفه در جامعه امیدآفرینی کرد و بازار را به ثبات اقتصادی نزدیک کرد و به زودی گشایش اقتصادی در معیشت و سفره مردم خوبمان شاهد خواهیم بود.

وی در ادامه خطاب به نمایندگان مجلس عنوان کرد: پای هر صندلی سبز مجلسی‌ها و دولتی‌ها ۷۲ شهید پر پر شده اند و این هدیه گران بهای الهی یعنی نظام مقدس اسلامی را به امانت به ما سپرده اند. آنان به عهدشان وفا کردند من و شما چه کرده ایم؟ اگر ما در انجام وظیفه و تکلیفمان کوتاهی کنیم کار خدا بر زمین نمی‌ماند و خدا مردان دیگری را مأمور می‌کند تا کار زمین مانده را انجام دهند. همان طور که مجلس در ساماندهی فضای مجلس کوتاهی کرد بهتر از ما آمدند و کار را بهتر سامان دادند و امروز هم در معرض آزمون لایحه عفاف و حجاب هستیم. به نظر می‌رسد مجلس انگیزه‌ای بر اصلاح و تصویب لایحه عفاف و حجاب ندارد، اما کار خدا زمین نمی‌ماند و قومی می‌آید بهتر از ما و کار زمین مانده را انجام می‌دهد.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه مجلس یازدهم با وجود کار‌های خوبی که انجام داده است می‌توانست کار‌های بیشتر، بهتر و بزرگتری را به سرانجام برساند، اما فرصت سوزی شد، گفت: با این حال مدال افتخار قبولی و انقلابی گری را از نایب امام زمان (عج) دریافت کرد، ممکن است مجلس مرتکب اشتباهاتی شده یا وزیری را به ناحق استیضاح کرده یا طرح و لایحه‌ای را به تصویب نرسانده است، ولی از ویژگی‌های مجلس یازدهم این است که مانع الخیر نشد. اگر مجلس طرح ساماندهی فضای مجازی را انجام نداد با اقدامات وزارت ارتباطات هم در این خصوص مخالفت نکرد، اگر طرح عفاف و حجاب را به تصویب نرساند با اقدامات وزارت کشور هم مخالفت نکرد.

جلالی یادآور شد: مجلس یازدهم پای اصول ایستاد و از کلیت نظام اسلامی دفاع کرد و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بود، گرچه گاهی اوقات در تعارض منافع شخصی و ملی نظیر برخورد اخیر با وزیر کشور دچار اشتباه شد یا از توصیه‌های اخلاقی مقام معظم رهبری غفلت کرد. حضرت آقا فرمود «دو دو نکنید، هو نکنید، جنجال راه نیندازید، جو زده نشوید» متاسفانه غفلت کردیم.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت مدارا، تاریخ انتشار: 5تیر1402، کدخبر: 250407، www.modara.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین