پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۸۹۸۴۶
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۸
نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معلمان به اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان اعتراض دارند، گفت که باید تجدیدنظری در رتبه بندی شود.

شعارسال: حجت الاسلام جواد نیک‌بین در جلسه علنی روز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: موضوع خاموشی برق چاه‌های کشاورزی را رفع کنید که از جمله موتور‌های منطقه ترشیز کاشمر که محصولات آن پسته و انگور است. با خاموش کردن چاه موتور‌های کشاورزی زندگی مردم را به آتش نکشید، موضوعی که باعث اعتراض مردم شده است.

نیک بین عضو کمیسیون فرهنگی: صد درصد معلمان به اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان اعتراض دارند

نیک‌بین در تذکر دیگری به وزیر آموزش و پرورش گفت: صددرصد معلمان به اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان اعتراض دارند و باعث نارضایتی این قشر عزیز شده است؛ مواردی باید در اجرای رتبه‌بندی لحاظ می‌شده که متأسفانه مراعات نشده لذا حتما تجدیدنظر شود.

وی در پایان با قدردانی از رئیس جمهور برای معرفی وزیر صمت گفت: از مجلس می‌خواهم از علی‌آبادی وزیر صمت حمایت کنید تا این وزیر باتدبیر و عالم تصمیم درست بگیرند.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 6تیر1402، کدخبر: 1402040603479، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین