پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۸۸۴۰۱
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸
به گفته محمدرضا میرتاج‌الدینی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اگر آموزش و پرورش به رسالت خود عمل می‌کرد بسیاری از مشکلات کنونی وجود نداشت.

شعارسال: میرتاج‌الدینی گفت: آموزش و پروش وزیری مقتدر می‌خواهد که بتواند مسائل جاری آموزش و پروش را مدیریت و مشکلات را رفع کند. مشکلاتی نظیر اعتبارات، بودجه و رتبه‌بندی امروز وجود دارد که مسائل زیادی را به وجود آورده است.

وزارت آموزش و پرورش در رسالت خود شکست خورده است

او گفت: نکته دیگر اینجاست که وزیر آموزش و پروش این فرد باید صاحب فکر و اندیشه باشد تا بتواند برنامه‌ریزی در جهت و راستای انقلاب اسلامی آموزش و پروش را متحول کند. اگر آموزش و پروش خوب کار کند بسیاری از مشکلات ما در حوزه‌های مختلف حل می‌شود و خیلی از گرفتاری‌های ما از اینجاست که آموزش و پروش نتوانسته کارکرد و رسالت خود را به طور کامل انجام دهد.

نماینده تبریز در مجلس درباره مشکلات مالی آموزش و پرورش افزود: در همه دوره‌ها مشکل بودجه آموزش و پرورش وجود داشته باشد. این وزارت خانه بسیار وسیع و گسترده است و هزینه‌های بالایی دارد و آموزش و عمومی طبق قانون اساسی رایگان است؛ بنابراین همه این هزینه‌ها نیازمند تامین اعتبار است.

میرتاج‌الدینی تاکید کرد: بنابراین یک وزیر توانمند مورد حمایت مجلس باید روی کار بیاید تا از عهده این کار بزرگ برآید.

سایت تحلیلی خبری شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اعتماد، تاریخ انتشار: 17اردیبهشت1402، کدخبر: 611564، www.etemadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین